Home Petua Tips Izin kahwin 1 lagi, peng0rbanan wanita untuk suami dapat pujian ramai…siap teman...

Izin kahwin 1 lagi, peng0rbanan wanita untuk suami dapat pujian ramai…siap teman pergi beli barang rombongan meminang

62
0

Jika disebut mengenai topik poligami tak semua isteri ‘sudi’ berkongsi kasih dan berk0rban demi kebahagiaan suami tersayang.

Walaupun pahit untuk ditelan, kehidupan masih perlu diteruskan seperti biasa dan si suami perlu berlaku adil mengikut saranan yang telah ditetapkan oleh agama bagi mengekalkan keharmonian kedua-dua pihak.

Wanita mana yang sanggup untuk dimadukan. Perkara tersebut memang s4kit untuk ditelan, namun masih ada yang reda andai suami mereka bernikah lain kerana menganggap apa yang berlaku itu satu ketentuan.

Baru-baru ini menerusi laman Tiktok, tular satu video yang memaparkan seorang wanita bersama seorang kanak-kanak sedang memilih barang yang difahamkan untuk persiapan rombongan meminang.

Menurut pemilik video, wanita itu yang merupakan isterinya mengizinkan dirinya untuk berkahwin sekali lagi, dan mengajak dirinya untuk membeli barang rombongan meminang.

Menurut lelaki tersebut, dia mengakui perasaan suri hatinya itu tidak sepenuhnya reda dengan perkahwinan yang bakal dilangsungkan. Disebabkan terh4ru dengan kecekalan hati si isteri, lelaki berkenaan berjanji akan tetap berlaku adil dalam rumah tangga kelak.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.5 juta tontonan, 58.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dengan pengorbanan wanita tersebut.

Komen netizen:

Sumber: tiktok helmi_juhari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : /www.sinarviral.kini.blog/2

Previous articleGur4u tak boleh tunjuk muka Bilal, Nabil diketvk Neelofa guna mikrofon
Next article“Anggap Itu Us1kan, Gurauan Manja Saja,” – Susulan Duet Dengan Shuib Viral, Ini Ulas Siti Nordiana

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here