Home Petua Tips Jodoh beza umur 18 tahun disind1r netizen, suami dikatakan bapa… Wanita ini...

Jodoh beza umur 18 tahun disind1r netizen, suami dikatakan bapa… Wanita ini cerita kisah cinta, ‘hot daddy’ tapi comel!

87
0

“LELAKI yang berumur lebih hot!”

Begitulah kapsyen yang ditulis Ain Nani, 30, pada video menceritakan mengenai bagaimana dia dan suaminya, Abd Rahman, 47, menghalalkan hubungan mereka 26 April lalu.

Namun cerita Nani kepada mStar, laluan bukan mudah kerana dia mengakui pernah beberapa kali menolak cinta lelaki yang jarak usia mereka 18 tahun ini sebelum pintu hatinya terbuka.

“Kami mula berkenalan dekat Facebook pada tahun 2017. Masa kami masih dalam sesi perkenalan tu saya belum bersedia nak kenal lelaki lain sebab baru saja bercerai.

“Saya bimbang kalau bercinta waktu itu saya akan menyakitkan hati dia. Tapi dia tak pernah berhenti hantar mesej bertanyakan khabar dan cuba untuk berborak. Namun saya tak layan pun sampai pernah block akaun Facebook dia.

“Tak sangka dia sanggup buat akaun Facebook baru lepas tu add saya semula,” katanya kepada mStar.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)


Namun jelas ibu kepada dua orang cahaya mata ini, dia cuba membuka hatinya untuk mengenali hati budi jejaka berkenaan pada 2019 setelah melihat usaha yang ditunjukkannya.

Menurut Nani, sebelum dia menerima pinangan duda anak dua yang kematian isteri ini untuk bertunang pada 26 September 2021, hatinya kembali goyah apabila mengenangkan kisah kegagalannya dalam rumah tangga sebelum ini.

Pasangan ini mula mengenal hati budi masing-masing pada tahun 2019.

“Saya cuba beri peluang dekat dia untuk kami kenal hati budi masing-masing. Tak lama lepas tu dia nyatakan hasrat nak jadikan saya isteri.

“Masa nak beritahu ayah tentang hubungan kami tu memang takut sebab dia susah sikit nak terima orang. Jadi saya minta dia bercakap dengan mama (ibu Nani). Suami mula yakinkan mama dengan bercakap sendiri tentang hubungan kami.

“Tapi trauma saya datang semula, jadi saya minta tangguh sampai saya betul-betul sudah bersedia untuk terima dia. Lepas tu mama banyak nasihatkan saya untuk terima. Akhirnya setelah dah yakin dia adalah lelaki baik, baru saya ambil keputusan untuk bertunang.

Yang penting sama-sama single… jodoh tak kira usia, semoga bahagia sampai ke syurga.

NETIZEN

“Saya rasa bersalah sangat sebab pernah abaikan dia sebelum ni. Dia sanggup terima keburukan saya dan banyak bantu daripada segala segi,” katanya.

Cerita Nani lagi, kini dia bersyukur apabila bertemu jodoh dengan suaminya itu kerana jejaka berkenaan banyak mengubah hidupnya ke arah yang lebih baik.

“Dia banyak ubah diri saya jadi lebih baik. Apa yang boleh saya katakan, suami adalah seorang yang sangat penyayang.

Mereka telah selamat mendirikan rumah tangga pada 26 April 2022.

“Nak makan pun tunggu saya habis rakam video makanan tu dulu, comel je,” ujarnya.

Kata wanita yang kini menetap di Selayang, Selangor ini, hubungan mereka diterima baik serta direstui oleh keluarga kedua-dua pihak.

Berikutan video yang menjadi tular di TikTok sehingga meraih lebih 1 juta jumlah tontonan, Nani menerima pelbagai reaksi di ruangan komen yang rata-ratanya mendoakan kebahagiaan rumah tangga mereka.

Namun tak kurang juga yang cuba menyindir Nani apabila menulis dengan bertanya sama ada dia keluar bersama bapa atau suami.

“Keluar dengan ayah ke tu,” demikian komen nakal netizen.

Bagaimanapun sindiran berkenaan dikecam sebahagian besar netizen.

Komen beberapa netizen.

“Tak kisahlah beza umur 100 tahun pun janji bukan r4mpas laki (suami) orang.

“Yang penting sama-sama single. Dah jodoh tak kira usia. Semoga bahagia sampai ke syurga.

“Orang suka perli-perli ni kadang kesian sebab tak boleh nak bezakan ni semua ketentuan Allah dah tertulis daripada lahir sampai matinya kita. Semoga sampai syurga untuk awak,” komen beberapa netizen.

Dalam pada Nani berkongsi momen manisnya di media sosial, terdapat segelintir yang menyindir dia dan si suami dengan mengatakan pasangan ini bagaikan seorang bapa dan anak yang keluar bersama.

Ujarnya kalau sudah namanya jodoh, tidak kiralah sekuat mana kita menolak, ia tetap akan datang kepada kita.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber:Mstar

Previous articleTajul Terlibat KmaIangan, Kereta Brpusing 3 Kali.. Tiba-tiba Terbayang Arwh Achik Spin
Next article“Ambil Kad Bank, Pi Lah Enjoy” – Selalu Belanja Isteri, Patutlah Johan Murah Rezeki

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here