Home Petua Tips “Kami sempat luangkan masa bersama…,” – Ibu Que Haidar men1ngg4l dvnia

“Kami sempat luangkan masa bersama…,” – Ibu Que Haidar men1ngg4l dvnia

59
0

Hasrat pelakon Que Haidar untuk pulang menemui ibunya hujung bulan ini tidak kesampaian apabila wanita itu terlebih dahulu dijemput Ilahi sekitar pukul 1.20 pagi tadi.

Ibu Que, Allahyarham Rahmah Hussein men1ngg4l dvnia disebabkan cvdl9 di Hospital Sultanah Aminah (HSA), Johor Bahru, Johor.

Khabar menduk4citakan tersebut dikongsikan Que atau nama sebenarnya, Tengku Iskhan Shah Tengku Haidar yang turut memaklumkan Allahyarham ibunya mengh1dap peny4kit kr0nik seperti kenc1ng manis, mas4lah j4ntung dan d4rah tinggi sejak beberapa tahun lalu.

“Pagi semalam, kakak hubungi saya memaklumkan keadaan arw4h. Mak n4zak dan meng4du s4kit d4da padanya.

“Sebelum itu, arw4h alami ser4ngan j4ntung sebanyak empat kali. Kali pertama, terjadi di rumah adik saya di Pasir Gudang manakala selebihnya di hospital.

“Saya segera pulang ke kampung sendirian memikirkan arw4h ibu masih kuat.

“Malah, ketika itu, abang beritahu j4ntung emak kembali stabil. Namun ternyata, Allah lebih menyayanginya,” katanya.

Que tiba di HSA kira-kira pukul 6 petang, semalam. Ujarnya, kali terakhir dirinya pulang ke kampung bertemu arw4h ibu Januari lalu.

“Kami sempat luangkan masa bersama dan bawa mak keluar berjalan dan menikm4ti asam pedas kegemarannya. Saya ingatkan nak pulang ke Johor Bahru bulan ini dan mencvri masa bersamanya.

“Kebetulan, ada kerja di sana namun, saya tidak sempat melunaskan hasrat itu,” katanya yang bakal muncul dengan telefilem terbaharu arahannya berjudul Bah4lol tidak lama lagi.

Jen4zah Allahyarham Rahmah, 68, dijangka dikebumikan di Tanah Perkvburan Islam Felda Taib Andak, Kulai, Johor, hari ini.

Allahyarham Rahmah meninggalkan 10 anak dan 27 cucu. Sekitar 25 Februari lalu, Que, 43, turut mendedahkan dirinya dij4ngkiti v1rus cvdl9 namun telah sembuh sepenuhnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Kosmo

Previous articleDipuji Seperti Lelaki Korea, Hun Haqeem Buat Peminat Tak Keruan
Next articleAsyraf Khalid B0ngkar Perangai Sebenar DS Siti Nurhaliza Buat Ramai Terkejut!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here