Home Viral “Kau Nak Serang Anak Aku Macam Mana..”- Caprice

“Kau Nak Serang Anak Aku Macam Mana..”- Caprice

126
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian daripada Caprice yang berkongsikan perbualan dengan salah seorang individu yang menghina anak beliau di Instagram. Beliau yang berkongsikan video tersebut adaah untuk memberikan amaran kepada netizen di luar sana untuk tidak menghina anaknya yang masih bayi dan tidak berdosa itu.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Caprice dikatakan sudah memadamkan video yang menjadi perhatian ramai berkenaan seorang individu yang disuruh melutut meminta maaf kerana menghina anaknya baru baru ini atas teguran Ustaz dan pakar pakar agama.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)

Berikutan itu, menurut sumber yang diterima, Caprice yang dapat mengesan individu yang menghina anaknya menyoalkan kenyataan ang diberikan oleh individu tersebut dan akhirnya mereka bermaafan. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Tahu Aib Dia Tapi Saya Takkan Balas Sebab..”- Ruhainies
Next article“Jangan Sebab Kau, Hubungan Malaysia-Singapura Runtuh..”-Aaron Aziz

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here