Home Petua Tips “Kembali Ke Fitr4h Sempena Raya..” Viviana Dipuji Semakin Hands0me

“Kembali Ke Fitr4h Sempena Raya..” Viviana Dipuji Semakin Hands0me

61
0

Pastinya sejak hari pertama Aidilfitri ramai yang ‘lenguh’ jari menekan butang like di media sosial apabila masing-masing memuat naik gambar meraikan lebaran.

Walaupun tidak dapat berkumpul bersama sanak-saudara, namun kemeriahan hari raya masih lagi  terasa kerana masa inilah peluang berkongsi gambar berbaju baru serta sedondon dengan ahli keluarga yang lain.

Selebriti dan influencer juga turut sama memuat naik gambar meraikan lebaran dengan ucapan selamat hari raya buat semua.

Namun, bagi pengikut media sosial seorang infleuncer dikenali sebagai Viviana Abdullah pasti mengetahui status sebenar dirinya yang merupakan seorang lelaki.

Jadi, dia telah berkongsi gambar memakai baju Melayu dan sangat ‘macho’ sehingga menjadi perhatian di media sosial.

Dalam posting yang dibuat oleh influencer tersebut,  dia sebenarnya memenuhi permintaan warganet yang mahu melihat foto hari raya tempoh hari. Viviana memaklumkan pada Syawal pertama dia memakai baju Melayu dan kembali kepada fitrah asal.

Dia juga sempat berseloroh foto berkenaan merupakan ‘hadiah’ buat semua sebelum dia kembali menjadi wanita ‘celup’ semula.

Walaupun sudah memadam posting tersebut, Viviana tetap menghargai komen-komen yang diterima daripada warganet dan memuat naik semula kata-kata positif di ruangan IG story miliknya.

Justeru itu, ramai yang memberikan maklum balas yang baik-baik kepada Viviana di media sosial dan memuji penampilannya yang segak apabila menjadi lelaki sejati.

 

Sumber: zt000tzTwitter, Viviana Abdullah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous articleSambut Raya Bersama, Netizen Persoal Foto Aidilfitri Abby & Norman
Next articleGadis Perjelas Gambar Didkwa Jadi Spy Keluarga Atas Bvmbung Rvmah Masa Raya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here