Home Petua Tips “Kenapalah Sekarang Nak Terc4but,” – Tapak Kasut Tercabut, Bonda Rozita Malu Nak...

“Kenapalah Sekarang Nak Terc4but,” – Tapak Kasut Tercabut, Bonda Rozita Malu Nak Masuk Dalam Dewan

57
0

Bonda Rozita terkenal dengan keperibadiannya yang ramah dan merendah diri. Walaupun Bonda merupakan salah seorang usahawan yang berjaya di Malaysia, namun, dia tidak pernah somb0ng.

Baru-baru ini Bonda telah memuat naik satu video di akaun Instagram miliknya. Kelihatan Bonda sedang menghadirkan diri ke majlis perkahwinan anak rakannya.

Semasa pergi ke majlis itu, Bonda telah memakai kasut yang telah lama tidak digunakan. Disebabkan itu tapak kasut tersebut tiba-tiba lekang semasa Bonda sampai ke majlis.

Kebetulan pada hari itu, Bonda tidak membawa kasut lain yang boleh digantikan. Pada mulanya Bonda m4lu untuk masuk ke majlis itu, tetapi lepas dipujuk oleh rakannya, maka Bonda pun bersua muka dengan pengantin di dalam bilik khas jemputan tanpa memakai kasut. Nasib baik jubah Bonda agak labuh, boleh cover line.


Mesti ramai di antara kita yang pernah menghadapi situasi ini? Kalau mengimbau kembali pasti nak tergelak.

Bonda juga mengatakan dia ‘orang kampung’ kerana tidak suka berbelanja secara berlebihan. Bonda jarang keluar untuk membeli kasut atau baju. Bila lama tak shopping kasut, inilah yang terjadi…

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen mengatakan bahawa mereka juga pernah berada di situ. Ada juga netizen yang mengatakan ini ialah kenangan lucu yang selama ini akan diingati sampai bila-bila.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Cari

Previous article[VIDEO]‘Semoga cinta kita bertaut kembali di syurga’ – Wanita Luah Kerinduan, Suami Mavt Kemal4ngan Selepas 18 Hari Nikah
Next article“Mesti Ibu Tersenyum Tengok Kami Sanding,” – Suami Bawa Zulin Aziz Melawat Kvbur Arw4h Ibu, Seb4k Kenangkan Hajat Terakhir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here