Home Petua Tips Ker4na Suara Aja1b GeIand4ngan Ini, Salman Khan Hadiahkan Rumah Bernilai Rm3 Jvta

Ker4na Suara Aja1b GeIand4ngan Ini, Salman Khan Hadiahkan Rumah Bernilai Rm3 Jvta

88
0

Ramai yang kagum dengan nyanyian merdua beliau dan salah satunya ialah komposer Bollywood, penerbit, dan pelakon terkenal, Himesh Reshammiya yang menjemput Ranu untuk merakamkan lagu itu.

Seorang wanita tua bernama Ranu Mondal mencvri perhatian media sosial baru-baru ini di India.

Dia menjadi t0pik yang cukup memberi inspirasi kerana vide0nya menyanyikan lagu Lata Mangeshkar berjudul Ek pyaar ka naagma dengan suara merdunya di stesen Ranaghat di Bengal Barat telah tuIar.

Ramai yang kagum dengan nyanyian merdu beliau dan salah satunya ialah komposer Bollywood, penerbit, dan pelakon terkenal, Himesh Reshammiya yang menjemput Ranu untuk merakamkan lagu itu.

Himesh juga berkongsi vide0 Ranu saat sesi rakaman dengannya.

Dalam vide0 itu, Ranu Mondal menyanyikan lagu “Teri Meri Kahani” oleh Himesh Reshammiya. Sementara Himesh berada di samping Ranu, sambil mengarahkan penyanyi itu.


Salman Khan Hadiahkan Sebuah Rumah Kepada Ranu

Selepas merakamkan, kini terdapat lap0ran baru yang dilap0rkan dari My nation bahawa Salman Khan telah memberikan Ranu sebuah rumah bernilai Rs 55 Lakh atau sekitar RM 3 Juta.

Nampaknya Salman Khan juga kagum dengan suara aja1b Ranu walaupun bekas kekasih Katrina Kaif ini belum mengesahkan berita itu.

Bukan sahaja di rumah, Salman juga dilap0rkan merancang merakam lagu dengan Ranu untuk filem Dabangg 3. Menarik bukan?

Sementara itu, nama Ranu Mondal menjadi terkenal di India selepas seorang lelaki bernama Atindra Chakraborty mendengar Ranu menyanyikan lagu Ek Pyaar Ka Nagma Hai, yang dip0pularkan oleh Lata Mangeshkar, di Ranaghat Station, India.

Atindra kemudian mencatatkan Ranu yang menyanyi dengan telefon bimbitnya.

Dia kemudian menyebarkan vide0 itu ke Facebook dan beberapa jam kemudian ia menjadi tuI4r.

Sumber:kv

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleTak masuk mal4ikat kalau ada air ni, Sekali Alif Satar t4mpil ded4h sesuatu tentang air tin jenama HausBoom X Cheers
Next articleTebal muka mortar board melayang, gadis bikin ‘drama’ di pentas konvo… Tak sangka dapat peluang ke-2 terima skrol

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here