Home Viral “Kesian Peminat Cakra..”- Cubaan Tokram Rosakkan Konsert Cakra Khan Raih Perhatian Netizen

“Kesian Peminat Cakra..”- Cubaan Tokram Rosakkan Konsert Cakra Khan Raih Perhatian Netizen

119
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh media berkenaan adegan Tokram yang menjadi konduktor musik bagi konsert Cakra Khan baru baru ini raih perhatian netizen. Gelagat Tokram pada kali ini cukup menghiburkan netizen kerana aksi aksi Tokram yang membuatkan para peminat geli hati dan mengaggap Tokram sebagai ‘scene stealer’.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, segelintir peminat yang berada di situ tidak gemar akan aksi Tokram yang cuba menyakat Cakra Khan yang sedang menyampaikan lagu kerana hal ini emmbuatkan penyanyi itu tidak tumpukan perhatian ketika menyanyi. Namun hal ini juga membuatkan segelintir peminat terhibur dengan kelucuan Tokram yang tersalah memberi arahan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFMCwnCA/

Berikutan itu, para netizen mula memberikan pelbagai komen kepada artis itu dengan menganggap Tokram hanya ingin menghiburkan semua. Mengikut sumber yang diterima juga, pada ketika itu dikatakan ada minor problem untuk menyanyikan lagu tersebut dan hal ini diselesaikan oleh Tokram itu sendiri.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dah Glamour, Bukak Tudung, Auto Hilang Anxiety..”-Netizen Sindir Mawar Rashid Anggap ‘Gila Populariti’
Next article“Bayar Kau Mahal Doh..”-Elly Mazlein Kena Perli Depan Muka Gara Gara Tak Ikut Skrip

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here