Home Petua Tips “Kitorang Hidup Bukan Dgn Duit PaIsu..”- Nek4d Buktikan Duit Tu Bukan Palsu,...

“Kitorang Hidup Bukan Dgn Duit PaIsu..”- Nek4d Buktikan Duit Tu Bukan Palsu, Usahawan Belanja Bayarkan Barang Dapur! ‘Cash’!

92
0

Kec0h di platform TikTok apabila seorang pempengaruh menc4mpakkan kepingan duit didakwa sebagai wang palsu. Isu ‘pan4s’ itu dikatakan terc3tus apabila Tiktokers itu dikatakan menerima tawaran ‘paid review’ untuk mempromosikan pr0duk seorang usahawan. Kejadian itu sekali gus membuatkan ramai juga yang meragui sama ada insiden tersebut adalah sebahagian daripada gimik atau teknik pemasaran.

Mahu menegakkan kebenaran, usahawan yang didakwa ‘memperd4yakan’ Tiktokers itu tampil membuktikan wang tersebut asli. Menerusi satu posting di TikTok, usahawan berkenaan menyatakan mereka hidup bukanlah menggunakan duit palsu.

“Aku akan buktikan kejap lagi yang duit kami bukan palsu, kitorang hidup bukan dengan duit palsu,” kata seorang daripada individu di dalam video berkenaan.

Susulan daripada itu, mereka juga tampil membantu membayarkan kesemua barangan yang dibeli oleh orang ramai di sebuah pasar raya menggunakan duit tunai.

“Kami akan bayarkan untuk akak,” katanya.

Sekadar info, isu ‘pan4s’ membabitkan Tiktokers terkenal menyedari wang bernilai RM10,000 yang diterima dalam bentuk tunai itu daripada usahawan itu berkemungkinan wang palsu.

VIDEO;

KOMEN NETIZEN;

Sumber; TIKTOK / https://www.vv.cappucinnolatte.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Previous articleBaru Je Ditvduh R0sakkan Palang Pagar, Awal Ashaari Bvat ‘H4l’ Lagi Bo0m Gate
Next articleKejayaan Neelofa Berkat Restu Ibu, Pernah Hadiah Sejadah Mahal – “Sebab Masa Itu Saya Tak Ada Duit, RM2,500 Rasa Mahal Sangat.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here