Home Petua Tips Lagi K3s Langgar SOP, Netizen Ber4ng JDT 4njur Majlis Sosi4l

Lagi K3s Langgar SOP, Netizen Ber4ng JDT 4njur Majlis Sosi4l

54
0

Umum mengetahui, Malaysia kini sedang dalam pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikuatkuas4kan dari 12 Mei sehingga 6 Jun 2021.

Perkara itu dilakukan dalam usaha kerajaan membendung selain memutuskan rantaian wabak COV1D-19 yang ketika ini telah menular bukan sahaja dalam Malaysia malah ke seluruh pelusuk dunia.

Dalam menjayakan misi berkenaan, pihak berkuasa telah menetapkan beberapa garis panduan atau prosedur operasi standard (SOP) yang perlu dipatuhi termasuklah larangan mengadakan sebarang aktiviti sosial.

Namun, baru-baru ini tular beberapa keping foto memaparkan skuad Johor Darul Takzim (JDT) telah menganjurkan satu majlis perpisahan buat s4lah seorang pemainnya iaitu Hariss Harun yang bakal meningg4lkan kelab berkenaan.

Foto-foto tersebut telah menimbulkan kem4rah4n ramai susulan tiada penj4r4kan sosial antara satu sama lain.

Bagaimanapun tiada sebarang kenyataan dibuat oleh pengendali Harim4u Selatan iaitu Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkenaan isu tersebut setakat ini.

Apa-apa pun, anda yang lain terus patuhi arahan pihak berkuasa, amalkan kawalan kendiri dan jaga kesel4m4tan diri serta keluarga masing-masing.

Sumber foto: Facebook Johor Southern Tigers

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hotfm.com.my/

Previous article“Allah Uji Kita Dengan PKP, Jagalah Mulut & Jari”
Next articleDikecam tiru BTS… kumpulan adik Chubb-E, Unknown syukur kewujudan mereka disedari –

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here