Home Petua Tips Lama Menyepi, Engku Emran Tampil Beri Ucapan Romantis Sempena Hari Lahir Isterinya

Lama Menyepi, Engku Emran Tampil Beri Ucapan Romantis Sempena Hari Lahir Isterinya

52
0

Kakak kepada personaliti terkenal Neelofa, Noor Nabila khabarnya telah menerima hadiah dan ucapan istimewa daripada suami kesayangan, Engku Emran sempena hari lahirnya yang ke-36, semalam.

Engku Emran dan Noor Nabila atau lebih mesra disapa sebagai Bella turut berkongsikan momen-momen istimewa itu menerusi media sosialnya untuk tatapan peminat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by In Safe Hands (@narmeukgne)


Bukan sahaja ucapan romantis, Engku Emran turut menghadiahkan Nabila dengan sejambak bunga lily yang dihias cantik untuk isteri tersayang.

“Semoga Allah terus melimpahi anda dengan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, iman dan takwa. Ameen Ya Rabb. Anda tahu anda sangat istimewa untuk saya dan saya cintakan awak.” tulis Engku Emran di bahagian kapsyen foto yang dimuat naik olehnya di Instagram.

Dalam pada itu, Nabila juga menerima kad ucapan hari jadi daripada anak kesayangan Jebat Jayden serta anak tirinya, Engku Aleesya.

Terdahulu, Noor Nabila dan Engku Emran telah sah menjadi suami isteri hanya dengan sekali lafaz bertempat di Masjid At Taqwa, Taman Tun Dr. Ismail pada 19 Mac yang lalu.

Kedua-dua pasangan ini mempunyai seorang anak hasil daripada perkahwinan yang terdahulu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Beautifulnara

Previous articleAliff Aziz Pilih Berdoa Dari ‘Lawan’ Netizen – ‘Tetap Usaha Nak Berubah, Buang Tatu’
Next article“Kalau Ibu Ada Ibu Pukvl Tak?” -Ayat-Ayat Raisuddin Ketika Bagi Pengajaran Memang Meny4kitkan, Tapi Ia Menguatkan Cucu-Cucunya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here