Home Petua Tips “Langkah satu: Kena ada suami”- Hanis Zalikha buat tutorial tudung, pengakhiran video...

“Langkah satu: Kena ada suami”- Hanis Zalikha buat tutorial tudung, pengakhiran video cvri tumpuan ramai

129
0

Selebriti jelita, Hanis Zalikha cukup disukai oleh ramai kerana sikapnya. Apatah lagi, meskipun mempunyai kerjaya sebagai usahawan dan selebriti tidak menghalang untuk dirinya sentiasa mendidik dua anaknya, Yusof Iskandar dan Alisa Aisyah.

Sehinggakan ramai juga yang merasa kagum melihatkan gelagat pandai dan sopan kedua-duanya itu apabila dikongsikan rakaman mereka di media sosial milik kedua-dua si cilik popular tersebut.

Namun begitu, selain suka melihatkan Hanis Zalikha apabila disaat meluangkan masa bersama Yusof Iskandar dan Alisa Aisyah, peminatnya juga sering mengikuti penampilan bergaya yang dipakai olehnya.

248757295_575703120363242_6890203771591516149_nRata-ratanya kelihatan sopan dan pemakaian tudung Hanis Zalikha juga disukai ramai. Melihatkan pula satu rakaman video yang turut tular di aplikasi, TikTok ini mencetuskan satu tutorial tudung daripada Hanis Zalikha menarik tumpuan ribuan pengguna TikTok.

Namun begitu, kemunculan Hairul Azreen di pengakhiran video tutorial Hanis Zalikha ini mencuri tumpuan warganet sehinggakan ditonton ribuan kali.

Video:

Hantaran video dikongsikan oleh Bellaofa.my tersebut turut membuatkan ruangan komen dihujani ratusan respon warganet yang mana selain suka melihat tutorial selebriti jelita tersebut, rata-ratanya turut mengusik dia dan suami. Sweet!

ā€œLangkah satu: Kena ada suamiā€

ā€œMacam saya mintak tolong suami ikatkanā€

Hanis

ā€œTutorial ni tak lengkap kalau takda suamiā€

IMG_20220424_085908Hanis

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : hcl

Previous articleShuib Pernah Terfikir Tak Nak Sambut Raya, Tapiā€¦
Next articleHairul Azreen tak pernah rot4n anak, hanya tegvr dengan pandangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here