Home Petua Tips Lu4han Erra Fazira Terpis4h Dengan Anak! Inilah Dia Cerita Disebalik Pencer4ian Dia

Lu4han Erra Fazira Terpis4h Dengan Anak! Inilah Dia Cerita Disebalik Pencer4ian Dia

76
0

Erra Fazira satu nama yang amat popular di Malaysia. Penyanyi dan pelakon ini pernah memenangi begitu banyak anugerah seperti Pelakon Filem Paling Popular dan juga pemenang Pelakon Filem Wanita Terbaik. Namanya memang tidak asing lagi dalam industri hiburan tanh air.

Imbas kembali sebelum ini, Erra Fazitra telah menjadi tetamu jemputan untuk sebuah rancangan berjudul Di balik Idola. Erra telah berkongsi kisah disebalik pengalaman hidup dan kisah peribadinya bersama para penonton.

Walaupun kesemua pertunangan dan perkahwinanya gagal, episod tersebut diambil sebagai pengalaman yang berharga dalam hidupnya.

Sementara itu, pelakon filem Maria Mariana ini turut memberitahu perkara yang paling sedih ketika itu ialah apabila terpaksa berpisah seketika dengan ank yang tersayang.

“Orang tak tahu, orang ingat kenapa dia ni berpisah tak nak ambil anak? Ada kisah disebalik kejadian itu dan tidak ada ibu yang nak berpisah dengan anak.

“Biarlah orang kata kita berkorban untuk kebahagiaan anak.Yang penting anak bahagia.”, katanya.

“Anak saya wajib terima kasih sayang daripada kedua orang ibu bapanya. Walaupun slaah seorang akan sakit. Jadi, dalam hal ini, saya sakit tidak mengapa, asalkan anak saya bahagia. Pada masa sama, Erra turut mengakui dia lebih rela melihat kebahagiaan anak dengan menerima kasih sayang daripada seua pihak.

“Saya dapat bersama anak dalam seminggu tu , dua hari. Sehingga ke hari ini, bila terpisah dengan anak, saya akan menangis. Ia bukan perkara yang mudah tetapi demi kebahagiaanmu anak, ibu korbankan. Biar dia terima kasih sayang yang secukupnya.

“Saya yakin Allah itu adil. Saya yakin aturan Allah itu baik. Mungkin tak baik untuk saya tapi baik di masa hadapan,” jelas Erra panjang lebar.

Sumber:Youtube

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleRespon Adik Ini Bila Dapat Tahu ‘Office’ Ayah Ada Staf Perempuan Lawa Bikin Netizen Terhibur
Next articleNetizen Gelak Bes4r Lihat Bella Salah Sangka Bilal Puji Neelofa, “Bila Masa Plak…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here