Home Petua Tips “Macam Kemb4r…”,- Haqiem Rusli ‘Call’ Hanis Zalikha Untuk Beri Kejvtan Buat Isteri!

“Macam Kemb4r…”,- Haqiem Rusli ‘Call’ Hanis Zalikha Untuk Beri Kejvtan Buat Isteri!

52
0

Sejak Haqiem Rusli, 23 mendirikan rumah tangga, isterinya Anis Sofea, 19 kerap kali menjadi sorotan ramai susulan wajah ayunya yang hampir mirip dengan selebriti popular, Hanis Zalikha.

Ramai yang mengakui hal itu dan Sofea sendiri beberapa tahun lepas pernah viral susulan gambar dan videonya yang dikatakan ‘kemb4r’ dengan isteri aktor Hairul Azreen.

Oleh sebab itu, Haqiem Rusli telah membuat kejvtan untuk isterinya dengan menghubungi Hanis Zalikha sendiri untuk bercakap dengan Sofea menerusi panggilan video.

Momen tersebut dikongsikan Sofea di Instagramnya dengan menyatakan yang dia hampir menangis ketika mendapat panggilan dari selebriti kegemarannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@sofeaaaaz)


Dapat dilihat reaksi Sofea yang begitu terkejut sehingga hilang kata-kata apabila membuka mata dan melihat Hairul serta Hanis Zalikha sedang melihatnya melalui panggilan video.

Dikesempatan itu, Haqiem dan Sofea juga sempat menjemput pasangan selebriti tersebut untuk singgah ke kedai makan mereka.

Komen Netizen:

Terdahulu, sekitar tahun 2019, video Anis Sofea di Twitter pernah menjadi perhatian ramai susulan wajahnya dikatakan mirip Hanis Zalikha oleh warganet.

Ketika itu, isteri kepada Haqiem Rusli ini masih lagi di bangku sekolah dan belum lagi menerima tempias populariti seperti sekarang susulan mendirikan rumah tangga dengan penyanyi terkenal Tanah Air.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous articleGelang emas ada besi, betul ke? Rasa tert1pu ketika beli barang kemas… nasihat pengurus kedai ini, elok ‘ringan mulut’, gali ilmu dulu
Next articleAsyik Main Tukar Filter Pel1k Waktu Live IG, PU Riz Tergelak Ditegvr Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here