Home Petua Tips Mak Wan Lat4h Dah Selamat Bertunang, Awalnya Tersipu Malu Akhirnya Mel4tah Juga

Mak Wan Lat4h Dah Selamat Bertunang, Awalnya Tersipu Malu Akhirnya Mel4tah Juga

61
0

Peminat drama2 melayu mesti mengenali Mak Wan Lat4h kan.. beliau cukup terkenal membawakan watak2 pembantu rumah, seorang ibu yang sering kesedihan dan juga selalu membawa watak2 menjadi makcik2 bawang di kampung2.

Walaupun selalu menjadi pelakon pembantu tetapi Mak Wan dilihat banyak menghiasi drama2 melayu. Pernah juga berlakon menjadi pelakon pembantu di drama2 yang menjadi popular, Mak Wan dilihat sering memilih watak2 yang positif berbanding watak negatif.

Terkini, dikatakan Mak Wan Lat4h sudah pun bertunang dalam satu majlis pertunangan yang hanya dihadiri keluarga rapat sahaja. Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok milik @Sayang_iena telah menunjukkan Mak Wan yang tersipu2 malu apabila hendak duduk di tempat pengantin.

Pada sebuah video yang lain pula memaparkan tentang Mak Wan yang sempat juga diusik oleh keluarga beliau sehingga terkeluar latah2 beliau. Nampak cantik pulak kan Mak Wan apabila disolek dan dimekapkan untuk hari tunangan beliau.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netize mendoakan kebahagiaan Mak Wan sehingga ke syurga bersama bakal suaminya. Ramai juga yang bertanya siapakah pengantin lelaki kerana tidak ditunjukkan siapa yang menjadi tunangan Mak Wan.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleBukan sekejap tapi 15 tahun kumpul pengalaman, Achik akhirnya berani jual kek buatan sendiri… tak menang tangan balas mesej lepas viral di Twitter
Next article“Anak Belum Lahir Lagi Dah Merasa Melawat Tempat-Tempat Indah” – Netizen Seronok Tengok Neelofa Lawat Kilang Percetakan Al-Quran Kedua Terbesar Dunia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here