Home Petua Tips “Mama Kata Saya Rap Sedap, Takkan Dia Nak Tipu?”

“Mama Kata Saya Rap Sedap, Takkan Dia Nak Tipu?”

47
0

Nampaknya anak kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida iaitu Cik B kini semakin mendapat perhatian dalam bidang seni apabila sudah bergelar pelakon dan penyanyi.

Pernah dikecam teruk apabila dikatakan tidak mampu rap dengan baik ketika bersiaran secara langsung, Cik B atau nama sebenarnya Nor Edlynn Zamileen menerima kritikan dengan hati terbuka.

Cik B berkata dia akan terus berusaha untuk memperbaiki mutu nyanyiannya selepas ini. Bagaimanapun, Cik B berkata baginya rap nyannyiannya sedap, malah ibunya turut mengatakan perkara sama.

“Masa tu saya akui kena kecam, tapi saya rasa rap saya sedap. Tak tahulah…ketika itu saya rasa ‘down’ kerana merasakan adakah suara saya tak sedap?

“Mama kata sedap, takkanlah dia nak tipu? Cuma ketika itu saya ‘down sekejap saja dan Insya-Allah saya akan buktikan boleh buat dengan lebih baik,” katanya.

Dalam pada itu, Cik B mengatakan ibunya meminta dia menguruskan badan supaya bunyi nafasnya ketika menyanyi tidak terlalu kedengaran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous article“Kenapa Tak Jemput Sheila Rusly Jumpa Janna Nick Di Melodi Raya?”
Next article“Dapatlah Bertahan Untuk 2 Gambar, Sebel0m Mo0d Dia Berubah..” Emma Kongsi Gelagat Gabriel Bergambar Cvri Perhatian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here