Home Petua Tips “Mcm iras suami Mira Filzah…”- Rakaman Zulin Aziz & Tarik Perhatian Netizen

“Mcm iras suami Mira Filzah…”- Rakaman Zulin Aziz & Tarik Perhatian Netizen

59
0

Selebriti serba boleh, Zulin Aziz baru-baru ini membuatkan ramai tumpang gembira dengan berita yang disampaikan apabila dia kini sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya, Farhan Norzaini. Pasangan ini memilih, 20.02.2022 sebagai tarikh bahagia mereka untuk disatukan.

Zulin Aziz dan suami bagaimanapun telah mengikat tali pertunangan pada akhir bulan lalu dan baru-baru ini pula selebriti serba boleh ini sah bergelar isteri buat jejaka pilihan hatinya.

Namun begitu, selain berita gembira itu mendapat perhatian umum. Tentu sahaja penampilan Zulin Aziz dan suami di majlis bahagia mereka turut tidak terkecuali daripada menjadi tumpuan.

Perkongsian di akaun, ezuwanismail menerusi ruangan TikTok bagaimanapun turut membuatkan ramai meninggalkan ‘ratusan’ reaksi kepada dia dan pasangan apabila mengayakan busana bersanding.

Mana tidaknya, bagai pinang dibelah dua Zulin Aziz dan jejaka pilihan hatinya ini sehinggakan wajah sama mereka turut dibualkan oleh warganet di ruang komen.

Video:

Dalam pada itu, menjengah ke komen-komen yang ditinggalkan oleh warganet, ada juga yang merasakan pasangan Zulin Aziz itu mempunyai mirip seperti suami pelakon, Mira Filzah dan pelakon dari Indonesia, Raffi Ahmad.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleHampir sebulan cer4i, Shila Amzah terima satu lagi berita baik
Next articleHail Amir Sebenarnya Bapa Hael Husaini! Rupanya Betul Jangk4an Ramai?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here