Home Petua Tips Mengaku Diri Masih Single, Jue Aziz Dedah Ambil Anak Angkat

Mengaku Diri Masih Single, Jue Aziz Dedah Ambil Anak Angkat

59
0

Sebelum ini, pelakon, Jue Aziz memuat naik sekeping foto di Instagram yang menunjukkan dirinya sedang berada di atas pelamin dengan seorang jejaka. Susulan daripada posting tersebut, rata-rata netizen mend4kwa Jue Aziz selamat bertunang dengan jejaka tersebut.

Terbaru, Jue Aziz tampil dan memberitahu bahawa jejaka tersebut merupakan anak buahnya. Manakala, majlis yang diadakan itu merupakan majlis pertunangan anak buahnya juga.

Bergambar ambil berkat

Pertama sekali, Jue nak terangkan dekat sini mengenai pertunangan Jue tu betul ke tak? Sebenarnya tu anak buah Jue. Jue hanya bergambar ambil berkat. Kata orang lah kan hehe atas pertunangan ank buah FIFI (slide pic) and berangan ambil gambar tak salah kan? Tak sangka pula jadi kecoh macam ni sebab foto tu pun tak nampak macam orang bertunang siap pegang bunga sama-sama bersentuhan. Lagipun Jue ada post before tu foto anak buah Jue ni.

Menurut Jue Aziz, kontr0versi mengenai majlis pertunangannya baru-baru ini adalah tidak benar sama sekali. Ujar Jue, dia sekadar bergambar dengan anak buahnya pada masa tersebut.


Tambahnya lagi, tidak salah sekiranya dia mahu mengambil berkat ketika majlis pertunangan tersebut berlangsung.

Alhamdulillah. Jue sangat menghargai doa kalian semua yang tanpa hentiu. Manalah tahu berkat doa itu semua jadi kenyataan satu hari nanti dengan jodoh yang real. Ada bagusnya jadi macam ni sebab ramai yang ingai Jue dah kahwin.

Bukan anak hasil perkahwinan yang lepas

Selain membuat pengakuan dirinya masih solo, Jue Aziz turut memberitahu kepada umum bahawa Darwish merupakan anak angkatnya dan bukan anak hasil dari perkahwinan yang lepas.

Ujar Jue, dia berharap selepas ini tiada sebarang pihak yang memberikan maklumat yang salah dan menimbulkan sesuatu isu yang sensitif mengenai hal tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh bulan

Previous article“Kita Tak Perasan Pun,” – Neelofa Ulas Duit Raya Bilal RM14,000, Syukur Alhamdulillah Atas Rezeki
Next articleRamai tak sabar nak tengok ‘baby boy’, Mira Filzah dan suami masih kepenatan, akan ‘update’ dari masa ke semasa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here