Home Petua Tips “Moh0n Pad4m Gmbar Jsad Arwh, Horm4tilah Per4saan KeIvarga Kami”- lsteri Mngsa

“Moh0n Pad4m Gmbar Jsad Arwh, Horm4tilah Per4saan KeIvarga Kami”- lsteri Mngsa

55
0

 

Kota Bharu: Apa yang berlaku sungguh mengejutkan dan tr4gis hncur luIuh hati keluarga melihat sendiri jsad insan yang bergelar suami dan ayah pada anak anak itu.

Mereka ahli keluarga memohon sesiapa yang memiliki gambar gambar jsad arwh mohon ” Padam ” hormatilah perasaan keluarga ini yang tengah bersed1h dengan apa yang berlaku.

Mengimbas kembali apa yang berlaku sebaik diberi tahu kejadian ini tuIar, anak kedua saya datang ke lokasi kejad1an melihat sendiri keadaan berlaku kerana kami dikhabarkan kereta Proton Iswara Aeroback yang terbabit dan risau ia milik suami, kata Faridah Hussin, 49.

Dia adalah isteri kepada Wan Hassan Wan Ali, 49, yang m4ut dalam kejadian kereta meIetvp di Jalan Pintu Geng, Kampung Sireh di sini, hari ini.

Menurutnya, anaknya pulang dan dengan yakin beritahu bahawa ia bukan kereta milik arwh namun anak sulung saya, Wan Nur Hidayah, 22, sekali lagi ke lokasi sebelum mengesahkan ia adalah kenderaan ayahnya memandangkan dia lebih biasa dengannya.

Dia yang masih dalam keadaan terkjut, memberitahu kali terakhir berjumpa suami pada 4 petang ketika mangsa menghantarnya ke rumah saudaranya di Kampung Tanjung Chat di sini, dan berlalu pergi tanpa sebarang perlakuan yang mencur1gakan.

Sebaik diberitahu, ia (kejadian itu) membabitkan suami, saya terus ke lokasi kejad1an dan badan saya bagaikan kaku seketika apabila dia dalam keadaan yang sudah tdak sempurna susulan Ietupan terbabit.

Hanya tuhan yang tahu betapa luIuhnya hati saya, Kami sekeluarga tidak berganjak ke tempat lain dan hanya berkumpul di lokasi kejadian sehingga jnazah suami dibawa ke h0spital sambil membaca ayat suci al-Quran sebagai satu-satunya cara untuk tenangkan kami.

Sekarang kami serah sahaja kepada pihak berkuasa untuk menjalankan tugas mereka dan Insya-Allah, jn4zah akan dikbumikan di Tanah Perkburan Islam Kampung Sireh selepas semua urusan selesai, katanya ketika ditemui di lokasi kejad1an.

Faridah berkata, sudah menjadi rutin suaminya berulang-alik di jalan berkenaan dari Kampung Sireh ke Kampung Kota di sini, memandangkan kami akan berpindah ke rumah baharu tidak lama lagi.

Bagaimanapun, keterujaan untuk pindah ke rumah baharu kini sudah tiada dengan apa yang terjadi hari ini, saya reda namun pasti mengambil masa untuk membiasakan diri tanpa dia di sisi.

Insya-Allah, saya cuba kuatkan diri bersama tiga anak berusia 19 hingga 22 tahun, katanya.

Semoga Puan Faridah yang lebih mesra dengan panggilan Kak Dah dan anak anak tabah, Yang Maha Esa lebih sayangkan arwh. Suami dan ayah pada anak anak ini pergi dijmput ilahi dihari jumaat yang mulia. Al fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.dnq.pw/

Previous article“Minah Drama Macam Mak Dia!!” Gelagat Moleiq Cuit H4ti Netizen
Next article‘Suami’ Terlibat Pengvbahan Wang Har4m, Hidup Fasha Sandha Hvru H4ra

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here