Home Viral “Mungkin anak saya dalam tekanan” bapa Mondy menangis teresak esak mohon maaf...

“Mungkin anak saya dalam tekanan” bapa Mondy menangis teresak esak mohon maaf pada Ustaz Ebit Lew

149
0

“Mungkin anak saya dalam tekanan” bapa Mondy menangis teresak esak mohon maaf pada Ustaz Ebit Lew

Bapa kandung kepada pensohor media sosial Mondy Tattoo semalam tampil memohon maaf di atas keterlanjuran anaknya itu terhadap Ebit Lew.

Bapa Mondy itu yang dirakam melakukan live TikTok bersama pendakwah Indonesia dan juga kawan baik Ebit, Ustaz Derry Sulaiman dilihat menangis hiba dan kesedihan.

Lihat video

Saya mohon maaf atas tingkah laku tutur kata tidak sopan (Mondy). Tolong sampaikan kepada Ustaz Ebit yang telah membantu keluarga saya.

Saya sebagai orang bodoh, tidak mampu, mohon maaf atas perlakuan Mondy. Mungkin anak saya dalam tekanan atau diguna oleh orang yang tidak bertanggungjawab.

Ujar lelaki itu lagi, dia ada bercakap dengan orang yang membawa Mondy ke Malaysia dan telah diminta untuk tidak risau dan berasa khuatir.

Dia dalam pada itu turut meminta bantuan Ustaz Derry memandangkan dirinya tidak mampu untuk membuat passport ke Malaysia untuk membawa pulang Mondy.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ariz Ramli (@capricedaddycap)

Saya jadi bingung, bagaimana caranya ustaz sedangkan saya tidak mampu untuk buat passport, cucu saya juga anak Mondy lagi. Saya kurang mampu, tak punya apa-apa.

Terdahulu, Mondy ada membuat pendedahan di mana dia mendakwa Ebit Lew telah memaksanya untuk berlakon menjadi alim dan melakukan gangguan seksual terhadap dirinya.

Gara-gara pendedahan Mondy dalam sebuah podcast yang dianjurkan penyanyi Caprice itu, Ebit Lew mengambil tindakan saman terhadap Caprice dan Mondy.

Sumber: beautifulnara

 

Previous article“Segala kelemahan dari kami” akhirnya Norman Hakim buka mulut tentang anaknya Marissa Dania
Next article“Kalau nak reka kenapa kami rakam senyap senyap” sekali Caprice beri keterangan pada Polis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here