Home Petua Tips “Nak Kvtuk Team Bola Tu Biasalah, Tapi B0dy Sh4ming…,” – Penyokong Manchester...

“Nak Kvtuk Team Bola Tu Biasalah, Tapi B0dy Sh4ming…,” – Penyokong Manchester City B0dy Sh4ming Afdlin Shauki Mohon Maaf

105
0

Pelakon dan pengarah Afdlin Shauki mengucapkan terima kasih kepada individu yang juga penyokong pasukan bola sepak Manchester City selepas mengg3lar beliau gemvk.

Penyokong The Citizens tersebut telah meninggalkan komen pada salah sebuah hantaran dimuat naik Afdlin di laman sosial Facebook.

Menganggap perbuatan tersebut sebagai kurang sopan, Afdlin telah menegvr individu tersebut yang sesuka hati melakukan b0dy sh4ming.

Selain itu, pend4kwah bebas Amin Idris turut berpesan kepada individu terbabit supaya tidak berlebih-lebihan sehingga mengh1na fizikal orang lain.

Bagaimanapun selepas beberapa jam, posting tersebut telah dipadam Afdlin selepas penyokong Manchester City itu memohon maaf.

Afdlin berkata, dia tidak mahu memanjangkan isu dan mengucapkan terima kasih kepada individu terbabit kerana cakna dan mengaku salah.

“Ok terima kasih Nor Hafiz kerana meminta maaf. Saya pun tak nak memperbesar-besarkan isu ni.

“Cukup sebagai peringatan untuk kita semua yang b0dy sh4ming is not ok. Nak kvtuk team bola tu biasalah, itu sebahagian daripada keseronokan menjadi penyokong.

“Tapi b0dy sh4ming salah dari segi undang-undang. Tq Hafiz kerana anda sangat cakna dengan situasi ini,” katanya.

Video:


Komen netizen:

Sumber: Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleTarget 18 bulan… Pengusaha butik akhirnya kumpul emas sama nilai sebuah kereta, tapi bikin kec0h pakai rantai tangan hampir setengah kilo!
Next article“Buat ketika diri saya dil4nda mus1bah” – Da’i Syed Jel4skan Seb4b Kenapa Dia Perangkan Rambut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here