Home Petua Tips “Nak suami camni”- Rilek Fattah Amin ‘betulkan’ tudung Fazura dipuji ramai

“Nak suami camni”- Rilek Fattah Amin ‘betulkan’ tudung Fazura dipuji ramai

81
0

Pasangan bahagia yang jarang terpalit kontroversi, siapa lagi kalau bukan Fattah Amin dan isterinya, Fazura. Kedua-dua pelakon ini sememangnya antara selebriti yang begitu disukai oleh ramai peminat.

Fattah Amin dan Fazura bagaimanapun kini semakin bahagia dengan cahaya mata sulung mereka yang diberi nama, Nur Fatima Aisya yang kini semakin membesar dengan sangat comel dan ceria.

FazuraUmum diketahui, Fazura selain berlakon dia juga kini semakin popular sebagai usahawan tudung. Keluarkan sahaja apa-apa koleksi, tentu cepat sungguh sold out. Ini kerana, tidak sekadar kualiti dan rekaan tudung Fazura sahaja yang mendapat sambutan malah harga yang berpatutan turut mencetuskan tudungnya itu meraih reaksi positif pembeli.

Walau bagaimanapun, siapa menyangka disebalik kejayaan Fazura itu ada insan tersayang yang dilihat sentiasa menemaninya, Fattah Amin.

Menerusi perkongsian video oleh salah seorang pengguna cetus ramai warganet seronok menyaksikan kemesraan Fattah Amin yang rilek sahaja membetulkan tudung digayakan Fazura sebelum photoshoot.

Video:

Ternyata perkongsian tersebut mencetuskan ramai turut tumpang bahagia melihatkan perubahan Fazura disamping suami, Fattah Amin itu dan meninggalkan pelbagai pandangan mereka diruangan komen.

“Nak suami camni”

Fazura

“Fattah berjaya pimpin Fazura”

IMG_20220321_105124

“Selain Aeril Zafrel, Hairul Azreen, Fattah Amin juga contoh lelaki idaman…”

Fazura

“Bila bersama lelaki yang betul”

IMG_20220321_105156

IMG_20220321_105215

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.gengkepoh.net/

Previous articleMak ayah buat pr4nk ‘handphone baharu’ untuk anak bongsu, tapi terhenti separuh jalan sebab seb4k lihat reaksinya
Next articleAbang Viva Umum Sesuatu Yang Buat Ramai G4dis Kecewa Dan Men4ngis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here