“I Tak Pernah Cerita Benda Ni,My Heart Broken Giler Dengan Ex Boyfriend- Neelofa Akhirnya Buka R4hsia.

“Neelofa ini, hatinya pernah diluk4i.”

Akhirnya Neelofa membuka rhsia hati yang selama ini disimpan rapi mengenai bekas teman lelakinya.

Tidak pernah dalam mana-mana temuramah atau program selebriti dan usahawan ini menceritakan secara terperinci soal cintanya.

“I tak pernah cerita benda ini. Tapi I tunggu the right time untuk memberitahunya.”

Menerusi program Trek Selebriti yang dimuat naik pada 29 Januari lalu, Neelofa mengimbas kembali kisahnya dalam dunia seni hiburan dan seterusnya bagaimana dia menjadi usahawan.

Namun, ia semakin tvlar apabila ada warganet di Twitter menyunting vide0 menjadi 2 minit 14 saat dan ianya hanya berkisar mengenai soal cinta. Neelofa turut mengulang kicau dan sangat gembira dapat membantu orang lain dalam

mengatasi pvtus cinta dan menjadi lebih berjaya dalam bisnes.

 

 

 

 

“Sebenarnya masa mula-mula i buat bisnes hijab dan lens tu, masa tu i tengah heart brken giler. I broken dengan ex-boyfriend masa tu.

I still young, 25, tercari-cari my identiti. Apa aku nak buat ya. Disebabkan kesed1han, frstration. Jadi i guna fragile ke dalam bisnes.

I kerja untuk bisnes saja sampai 4 pagi, hari-hari kerja.

I want to proof masa tu dan pada orang yang i kenal, with or without you, i stil strong woman, i can something else. Kali kedua i was so heart brken, i niat untuk capture bigger audien, i want to brand internationally.”

 

 

Bagi Neelofa sendiri, segala kesed1han ketika pvtus cinta disalurkan kepada bisnesnya hingga dia sendiri sanggup bersengkang mata merancang untuk bisnesnya.

Jadi, tidak hairanlah jenama tudungnya memang meletvp-letvp ketika itu. Segala-galanya dilakukan supaya dia dapat membuktikan bahawa tanpa teman lelaki, dia juga boleh berjaya.

 

“Even though you think you good enough, mr.ex boyfriend, but i can be way better than you.”

 

Melepaskan segala kesed1han kepada kerjayanya membuatkan Neelofa sendiri tiada masa untuk kecewa lagi dan semakin kuat dari hari ke hari.

“I takda eh, dok dalam bilik, nngis-nngis, tengok gambar-gambar lama. No-no. Im not kind the person, I guna perasaan sed1h dan frust buat something else yang boleh channel myself.”

 

 

Ramai yang berasa sedih dengan pengakuan terbaharu Neelofa itu dan terinsipirasi dengan semangat kvat yang

ditunjukkannya itu. Malahan ada yang meneka-neka gerangan bekas teman lelaki Lofa.

 

 

 

Lofa juga sempat menitipkan pesan kepada wanita di luar sana untuk terus bangkit mencari kebahagiaan dan bukannya terus berdvka l4ra. Wah! Betul-betul ikhlas bercerita ni.

 

Jadi, masing-masing sudah ‘move on’, kita doakan yang baik-baik sahaja ya.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*