Home Petua Tips Neelofa, Pu Riz Muat Naik Nota Lu4han Hati, Beri Gmbaran Seolah-0lah Sukar...

Neelofa, Pu Riz Muat Naik Nota Lu4han Hati, Beri Gmbaran Seolah-0lah Sukar Fahami Apa Berl4ku – “Saya Tahu All4h Akan Beri Yang Terbaik”

51
0

SELEPAS menafikan pelbagai tudvhan dan spekblasi mengenai status hubungannya dengan tunang iaitu Pencetus Ummah (PU) Riz, pengacara Neelofa kali ini memuat naik kata-kata semangat di Instastory miliknya pada Isnin.

Dalam perkongsiannya itu, Neelofa seolah-olah memberitahu dia sendiri sukar memahami situasi yang sedang berlaku namun meletakkan sepenuh kepercayaan kepada Allah SWT dalam menentukan perjalanan hidupnya.

“Ya Allah, kadang-kadang sukar untuk saya memahami apa yang sebenarnya mahu berlaku. Tetapi saya percayakan-Mu. Saya tahu kamu akan beri yang terbaik,” tulis pada nota tersebut dalam bahasa Inggeris.

Sebelum itu, PU Riz atau nama sebenar Haris Ismail turut memuat naik nota ringkas seakan-akan memberi bayangan kepada isv yang sedang hngat diperkatakan ini.

Menerusi kata-kata hikmah yang dikongsi di Instastory itu, PU Riz meletakkan segala keputusan di tangan Allah dan yakin sesuatu isv akan dapat diselesaikan dengan berhikmah.

Perkongsian kata-kata hikmah di Instastory PU Riz dan Neelofa.

“Dan ketahuilah Allah akan menyelesaikan segalanya, dengan cara yang kita tidak pernah bayangkan,” tulis pada nota ringkas itu.

Bagaimanapun, PU Riz mem4dam status itu selepas beberapa jam memuat naiknya.

Gara-gara muat naik itu, netlzen membuat andaian pasangan ini seperti sedang berbalas status di Instastory masing-masing.

Spekvlasi mengenai status hubungan PU Riz dan Neelofa terus menjadi perbualan netlzen.

Lebih-lebih lagi, kedua-dua masih belum menjelaskan mengenai status hubungan mereka.

Pada Sabtu lalu, kisah mengenai hubungan Neelofa dan PU Riz hngat diperkatakan netlzen selepas adik-beradik usahawan itu asyik berkongsi status berbavr sindlran yang dipercayai ditujukan kepada PU Riz.

Neelofa tampil menerusi sebuah video menolak tudvhan-tudvhan yang dianggap telah menjejaskan nama baik dan marvah keluarganya pada malam Ahad.

Pasangan itu mengikat tali pertunangan pada 1 November lalu di kediaman keluarganya di Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous articleFasha Sandha pes4n Elisya Sandha jangan berl4gak ‘diva’ di set penggambaran
Next articleJebat Jayden Dem4m Dipujuk, Cara Dia Jawab Buat Ramai Terhibur!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here