Home Petua Tips Netizen Us1k Rumah Tangga Gara-Gara Tak Saling ‘Follow’ Instagram, Izreen Azminda Tak...

Netizen Us1k Rumah Tangga Gara-Gara Tak Saling ‘Follow’ Instagram, Izreen Azminda Tak Bagi Muka – ‘Sudah Lama Aku Senyap, Nak Kena Ambil Tindakan Juga’

62
0

Nama Izreen Azminda menjadi bualan ramai di platform TikTok selepas seorang pemilik akaun memuat naik ‘content’ yang mengaitkan rumah tangga pelakon ini.

Berang dengan content negatif itu, Izreen, 36, tampil meluahkan rasa tidak berpuas hati selepas rumah tangganya difitn4h.

Tegas pemilik nama Izreen Azminda Aznam, dia dan suami, Muhammad Radzi atau Ude memang tidak saling mengikuti di media sosial biarpun mereka pasangan suami isteri.

Demi secebis content, sudah berzaman kami tidak mengikuti akaun masing-masing, apa masalah?

Kami sihat sejahtera di sini. Adakah kami perlu muat naik foto bersama setiap lima minit dan baru boleh dikategori sebagai pasangan bahagia?

Merasakan sudah keterlaluan, pelakon drama Kak Marr menyatakan dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pel4ku.

Anda pula yang lebih-lebih kerana muat naik tentang perkara lalu. Sakit ke? Ingat ya, berkongsi perkara sebegini yang boleh mengundang komen-komen negatif, hin4an dan menjatuhkan a1b boleh did4kwa!

Semua orang sudah ada kehidupan masing-masing tetapi anda pula yang menggelabah tersekat dalam kehidupan orang lain. Sudah lama aku senyap dengan orang seperti ini, nak kena ambil tindakan juga.

Komen Netizen:

Dalam pada itu, menerusi hantaran berbeza, anak kelahiran negeri Perlis ini memuat naik ‘boomerang’ di Balai Polis Wangsa Maju, Kuala Lumpur, namun tidak dapat dipastikan tujuan keberadaan dia di situ.

Terdahulu, Izreen dan Ude berkahwin pada 8 Ogos 2017 secara rahsia atas permintaan pemuzik tersebut yang ketika itu masih bergelar suami kepada Intan Liana Saleh. Hasil perkahwinan tersebut, mereka mendapat dua cahaya mata iaitu Aaron Ibrahim, 2, dan Ali Idrees yang dilahirkan pada 21 September lalu.

Manakala menerusi perkahwinan pertama dengan seorang jurukamera, Muhammad Riza pada tahun 2012, Izreen dikurniakan seorang cahaya mata, Muhammad Adrian Umar yang kini berusia lapan tahun.

Sumber: Instagram @izreen.azminda

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous articleIbarat satu keluarga, geng rider tak kisah motor kena lumpur… sanggup lupakan kerja, tolak bonus nak jadi sukarelawan misi bantuan banjir!
Next articleAidil Zafuan Timang Baby Ketiga, TMJ Ucap Tahniah – “Akhirnya Dapat Seorang Puteri Aidil”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here