Home Petua Tips “No, not Alisa, chef,” – Gelagat Alisa Aisyah jadi chef buat...

“No, not Alisa, chef,” – [VIDEO] Gelagat Alisa Aisyah jadi chef buat ramai ger4m

75
0

Tel4tah anak selebriti terkenal Hairul Azreen dan Hanis Zalikha sering kali mencvri perhatian ramai dengan gelagat comel mereka. Gelagat dua beradik Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah yang begitu bersahaja sering kali menghiburkan warganet.

Biarpun masih kecil, namun kedua-dua si cilik tersebut telah memiliki jumlah followers yang ramai di akaun Instagram. Bukan sahaja comel, malah ada sahaja keletah dan ragam dua beradik ini yang sering dikongsi oleh Hanis Zalikha ataupun Hairul Azreen.

Baru-baru ini menerusi laman instagram thealisaaisyah, Alisa Aisyah sekali lagi menarik perhatian ramai apabila dilihat sedang bermain permainan memasak, sambil dirakam oleh ibunya.

“Is this a chef cooking? The chef can cook,” kata Alisa menerusi video tersebut.

Alisa juga dilihat beberapa kali ‘mem4rahi’ ibunya itu kerana memanggil namanya, sambil menegaskan dirinya merupakan ‘The chef’ bukannya Alisa Aisyah.

“Pakai topi dan apron auto chef,” tulis Hanis Zalikha di ruangan kapsyen.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 56.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Alisa Aisyah.

Untuk makluman, Hairul Azreen dan Hanis Zalikha berkahwin pada Jun 2015 dan dikurniakan sepasang cahaya maya iaitu Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah.

Komen netizen:

Sumber: instagram thealisaaisyah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : www.sinarviral.kini.blog

Previous articleAbang nak jadi polis trafik, getah rambut adik jadi ‘mangsa’! Dah pandai tegur cara pemanduan mak ayah
Next article“Cantik Dari Dulu Kak Fathia Ni…”- Fathia Latiff Kongsi Foto Di Bangku Sekolah, Peminat Puji Kecantikan Tuan B4dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here