Home Petua Tips “Oyen suka melayan atok” – Gelagat atok test suhu kat kucingnya cvri...

“Oyen suka melayan atok” – Gelagat atok test suhu kat kucingnya cvri tumpuan

74
0

Setiap hari pelbagai karenah dan telatah yang dikongsikan di media sosial mengenai haiwan peliharaan masing2. Sebenarnya ramai orang yang suka berkongsi telatah dan karenah haiwan peliharaan mereka di media sosial.

Tidak dinafikan bahawa kucing merupakan kegemaran ramai orang yang membuatnya menjadi haiwan kegemaran sebagai teman berbual dan menjadikan kucing sebagai haiwan peliharaan.

Sebuah video telah menjadi tular apabila video itu memaparkan seekor kucing yang sedang melayan karenah tuannya itu apabila tuannya itu sedang memeriksa tahap oksigen si bulus itu menggunakan Oximeter.

Reaksi si bulus itu yang melayan sahaja tindakan tuannya itu lagi la membuatkan ramai yang tergelak. Sebenarnya Oximeter itu hanya digunakan untuk memeriksa tahap oksigen manusia dan tidak harus digunakan oleh hidupan lain.

Video:

Bila menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang tergelak melihat reaksi serius yang diberikan apabila memeriksa oksigen si bulus itu dan ramai juga yang tergelak kerana si bulus tu melayan sahaja gelagat tuannya yang masuk air itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok kyufitz08

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleTebal muka mortar board melayang, gadis bikin ‘drama’ di pentas konvo… Tak sangka dapat peluang ke-2 terima skrol
Next article“Makin Berumur Makin El0k,”- Kelih4tan Semakin Sado, Esma Daniel J4di Perhatian Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here