Home Petua Tips Pacak Khemah & Bentang Tikar, Jiran Pakat Iftar Bersama Siap Bertukar Juadah

Pacak Khemah & Bentang Tikar, Jiran Pakat Iftar Bersama Siap Bertukar Juadah

80
0

Apabila menyambut bulan ramadan, Waktu berbuka puasa adalah waktu yang paling dinantikan oleh semua yang sudah berpuasa seharian menahan makan dan minum. Waktu berbuka adalah waktu ahli keluarga berkumpul untuk berbuka puasa bersama-sama.

Bukan sahaja berbuka bersama keluarga sahaja bahkan ada juga yang mengambil peluang itu untuk berbuka puasa beramai-ramai bersama rakan-rakan atau jiran terdekat yang sama-sama ingin berbuka puasa beramai-ramai.

Sebuah video telah tular di aplikasi Tik Tok apabila video itu telah memaparkan suasana berbuka puasa beramai- ramai satu lorong di sebuah taman. Jiran satu lorong sama-sama memeriahkan majlis berbuka puasa itu.

Bukan sahaja berbuka puasa beramai-ramai tetapi jiran-jiran juga turut membawa makanan masing- masing di dalam dulang untuk makan beramai-ramai. Khemah juga turut dipasang untuk meletakkan makanan untuk dinikm4ti bersama.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang terharu melihat perhubungan erat mereka yang masing-masing membawa juadah berbuka untuk dikongsikan bersama jiran mereka.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok tyy9691

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleDua Kali Kegvguran, Putri Najuwa Akan Mula Rawatan IUI Selepas Raya – “Bila Dapat Tahu Gvgur Lagi, J4ntung Rasa Terhenti”
Next article“Dah Makin Besar Laa..”- Uqasha Senrose Dah H4mil? Netizen Teruja Tern4mpak ‘Baby Bump’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here