Home Petua Tips Par4s 0ks1gen Anak Menurun, Amyra Rosli Dipanggil Segera Ke Hospital

Par4s 0ks1gen Anak Menurun, Amyra Rosli Dipanggil Segera Ke Hospital

75
0

Sejak semalam, pelakon terkenal Amyra Rosli ker4p berkongsi perkembangan terkini anak perempuannya yang kini sed4ng dir4wat di hospital setelah dis4hkan menghid4p j4ngkit4n peny4kit kawasaki.

Menerusi Insta Story isteri kepada aktor Amar Bahrin itu, dia sempat menulis beberapa hantaran berharap agar anaknya, Ayra Aryssa segera s3mbuh.

Paras 0ks1gen menurun

Namun begitu, menerusi perkongsian terbaru pelakon drama Jangan Men4ngis Cinta itu, dia memaklumkan yang pihak hospital telah menghubunginya supaya segera ke hospital susulan p4ras 0ks1gen Ayra mengal4mi penurunan.

“Berder4u dar4h mommy dapat call oksigen adik drop. Tunggu mommy sampai sayang,” tulis Amyra di Insta Storynya.

Doakan Ayra cepat sembuh

Perkongsian tersebut nyata membuatkan ramai pihak terutamanya kenalan termasuk rakan artis  berasa risau dengan k0ndisi terkini Ayra.

Masing-masing telah berkongsi semula posting yang dibuat Amyra dan mendoakan agar anak kedua pelakon itu segera s3mbuh dan hil4ngkan seg4la rasa s4kit yang dir4sainya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

Bersahur di hospital

Sebelum ini, pelakon tersebut ada memuat naik hantaran sedang bersahur sambil menemani anaknya di hospital sebelum berkongsi wajah Ayra yang sedikit membengk4k disebabkan pengambilan ub4t.

Wajah sedikit bengk4k kesan ub4t

“Daddy rindu Ayra”

Suaminya, Amar Bahrin turut sama memohon agar anaknya terus ku4t mel4wan peny4kit kerana dia amat merindui puteri tersayang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin)


Terdahulu, Amyra ada memuat naik satu video sebelum Ayra j4tuh s4kit dan meng4lami j4ngkitan kawasaki. Dalam ungg4han video tersebut, anaknya terlihat sih4t sahaja dan sempat pergi memot0ng rambut dan bermain bersama abangnya tanpa menunjukan seb4rang gej4la.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)


Semoga Ayra segera s3mbuh dan terus ku4t mel4wan peny4kit.

Sumber: Instagram Amyra Rosli, Amar Bahrin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :klmenjeritvideo.dnq.news/

Previous article“Selama Tiga Tahun Ini, Saya ‘Menutup Kemas’…,” – Finalis Dewi Remaja 2019, Myra Natasya Rupanya Anak Tunggal Halim Othman!
Next articleRakam Video Siti Nurhaliza Tengah Keluar Duit Di ATM, Pengguna TikTok Minta Maaf Cer0boh Privasi – ‘Segala Kekhil4fan Adalah Berpunc4 Dari Kami ..’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here