Home Petua Tips Pegang cincin & ajak mendiang nikah, kekasih Tangmo tak henti men4ngis di...

Pegang cincin & ajak mendiang nikah, kekasih Tangmo tak henti men4ngis di upacara pem4kaman

83
0

Semalam, telah berlangsungnya upacara penghormatan kali terakhir buat aktor terkenal Thailand Tengmo Nida bertempat di Ger3ja Liberty Bangkok.

Malah, pelbagai perkara yang menjadi perhatian warganet berhubung akan perkara tersebut memandangkan rata-rata masih menanti-nanti keadilan buat mendiang.

Bagaimanapun, lebih menarik perhatian ramai adalah sosok tubuh kekasih mendiang Bird yang dilihat begitu sedih hingga mengalirkan air mata di upacara tersebut sangat menyentuh hati.

Dalam satu video yang dikongsikan pengguna TikTok, dapat dilihat rakan-rakan mendiang mengelap air mata Bird ketika melihat pemuda berkenaan mengalirkan air mata.

Lebih menyentuh hati adalah tindakan Bird yang dikatakan duduk sambil memengang sebentuk cincin yang dikatakan buat mendiang menjadi perhatian ramai.

Difahamkan, mendiang menginginkan cincin tersebut dan dalam diam Bird telah memesan cincin berkenaan dan baru sahaja siap pada semalam.

Kerana sudah terlambat, Bird hanya meletakkan cincin tersebut di atas belon dan mengajak mendiang untuk bernikah.

Malah, berkemungkinan pada 14 Mac ini pihak forensik akan memakaikan cincin tersebut di jari mendiang namun jika tidak dapat Bird akan menyimpan cincin tersebut.

Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik buat kes ini agar mendapat keadilan buat mendiang memandangkan pemergiannya penuh dengan tragis.

Sumber :Redaksi.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://trendingkini.pw

Previous article“Kahwin Muda Dan Ada 3 Anak Tiri” -Ini 5 Fakta Madammu, Ahli Perniagaan Cantik Penaja AJL36
Next articleMak ayah cari rezeki, anak setia berteduh di bawah meja berniaga! Mainan dan kipas jadi peneman selama 6 jam di gerai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here