Home Petua Tips Pekerja Kena Mar4h, Chef Ammar ‘Sound’ Pembeli! Sampai P0lis Pun Datang!

Pekerja Kena Mar4h, Chef Ammar ‘Sound’ Pembeli! Sampai P0lis Pun Datang!

79
0

Dalam bulan Ramadan tahun ini nama Chef Ammar adalah antara yang paling disebut oleh net1zen.

Hampir setiap hari, ada sahaja kejad1an yang berlaku di Kedai Nasi Arab Chef Ammar yang terletak di Bazar Ramadan Stadium Shah Alam.

Walaupun gerai hanya dibuka pada pkul 3 petang, pelanggan sudah mula beratur dari pukul 1 tengah hari.

Jika sebelum ini ada yang mervngut berkenaan harga Nasi Arab yang agak mah4l dan juga mengamvk kerana tidak dapat membeli juadah tersebut walaupun sudah beratur berjam-jam, kini satu lagi video tvlar Chef Ammar pula ‘naik 4ngin’.

Tular di media s0sial dimana kelihatan Chef Ammar sedang bercakap dengan beberapa orang anggota p0lis.

Menurut pemilik video tersebut yang bernama mohdarizan kej4dian itu berlakv kerana ada salah seorang pelanggan yang naik angin dengan pekerja Chef Ammar.

Mana tidaknya, t1ndakan pembeli yang tiba-tiba memar4hi stafnya hanya kerana memberikan kemudahan kepada ibu meng4ndung membuatkan ramai pihak bersetuju dengan respon dari tukang masak asal Palestin itu.

Video kejadian tersebut telah dir4kam dan dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Mohd Arizan dan ditonton lebih dari tiga juta viewers kurang dari sehari selepas dimuat naik.

Video:

 

Dalam video itu juga, Chef Ammar dilihat mempertah4nkan stafnya yang seakan sedang menang1s selepas dimarah1 seorang pengunjung kedai Nasi Arab itu.

Tindakan b1adap pembeli berkenaan dikatakan hanya disebabkan rasa tidak puas hati kepada staf tersebut yang memberikan ibu mengandung tempat duduk dan mendapat juadah dengan lebih cepat.

Justeru itu, beberapa pihak p0lis dilihat berada di situ untuk menenangkan keadaan agar tidak berlaku sebarang kej4dian yang tidak diingini.

Sehubungan dengan itu, menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet menyokong tindakan Chef Ammar yang ‘meng4jar’ sedikit pembeli biad4p kerana tidak sabar untuk mendapatkan juadah di kedainya.

Mereka juga merasakan apa yang dilakukan oleh Chef Ammar adalah suatu perkara yang betul memandangkan ada pihak sesuka hati mem4rahi staf yang pastinya sama-sama pen4t melayani keren4h pembeli yang pelbagai rag4m.

Macam-macam hal jadi

Terbaik Chef Ammar

Macam2 Dugaan Chef Ammar Berniaga

Utamakan Ibu Mengandung Pun Salah Ke?

Betulla Apa yang Chef Ammar cakap tu

Sumber : TiTok @mohdarizan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog

Previous article“V1rus dah tiada, tapi ada mas4lah j4ntung bengk4k pula”- Amyra Rosli
Next article“Hari ni baby nak luk1s uy4r p4njang, pastu dia ada hut4ng,” – Jebat Jayden

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here