Home Petua Tips Pembaca berita stesen TV cuba tahan gelak ketika ulas wanita bawa lari...

Pembaca berita stesen TV cuba tahan gelak ketika ulas wanita bawa lari motor p3ragut

70
0

Semakin hari, nampaknya konten gurauan semakin menjadi ikutan di sosial yang berjaya meraih tontonan yang tinggi daripada konten yang dihasilkan.

Kehadiran konten budaya gurauan yang berasal dari Barat ini walau bagaimanapun nyata merisaukan para netizen yang khuatir bakal menjadi ikutan para kanak-kanak dan remaja pada masa kini.

Baru-baru ini tular sebuah video menyaksikan satu keja.dian r.agut di sebuah kawasan kejiranan. Video disediakan di akhir artikel.

Walaubagaimanapun, detik-detik keja.dian itu menjadi perdebatan dalam kalangan netizen kerana kecekapan m.angsa wanita itu seperti dirancang, bukan sebenar-benar keja.dian.

Bawa lari motor

Namun, siapa sangka rupanya video yang tular itu rupanya benar-benar terjadi dan ianya turut mendapat liputan berita di Indonesia dan Malaysia sekaligus menghuraikan segala persoalan warganet.

Menerusi sorotan video itu, seorang wanita yang dipercayai dalam perjalanan ke tempat kerja telah berdepan detik mencemaskan apabila menjadi m.angsa r.agut dua orang lelaki.

Tidak berlengah, dia lantas melepaskan beg tangannya dan berlari membawa motosikal milik per.ompak berkenaan membuatkan kedua-dua supek mundar-mandir buntu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya tidak menyangka pendedahan video tersebut adalah benar kerana sebelum ini individu menjadikannya sebagai c.ontent.

Pembaca berita tahan gelak

Dalam waktu sama, reaksi pembaca berita TV 9 itu juga menjadi perhatian apabila mendapati dia seperti cuba untuk menahan tawa sewaktu sedang bersiaran.

Antara Reaksi Orang Ramai

Knpa prlu pg 2 org r.agut beg …sptutnya sorg kna stby atas moto…nmpk.sgt bt konten…TV3 Jr ambik srius.

Itu semua lakonan lah. Takkan pera gut tu sanggup tunggu kat sana selepas mer.agut dan tunggu motor mereka dipulangkan.


Baru adil sorang satu nk moto wak mai bag ku dulu hihihi pas tu balai ckp la.

Mesti pompuan ni pernah tengok konten yg dkat ig tu bila kena ro.mpak ambil motor c perompk. Sebab sya selalu gak tengok konten mcam tu hahaha bgus idea yg hebat.

Sekurangnya klu berlaku atas diri sendiri blh buat mcm tu walaupun lakunan sbb llaki skrg banyak bawa handbeg.

Sumber: RD | TV9

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous articleBanjir Di Klang, Zaiton Sameon Sempat Buat TikTok Berpayung Atas Pelampung – “Ramai Ker Terhibur, Saya Buat Saja-Saja Jer”
Next article“Berkahwin Sejak 3 Bulan Lalu,” – Kvcup Dahi Wanita Berbaju Pengantin Semasa ‘Live’, Ariff Bahran Rupanya Sudah Bergelar Suami

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here