Home Petua Tips “Penat ya mandi pantai,” – Gelagat comel Alisa Aisyah tidur tarik...

“Penat ya mandi pantai,” – [VIDEO] Gelagat comel Alisa Aisyah tidur tarik perhatian ramai

74
0

Baru-baru ini, Hairul Azreen sekeluarga menjadi tetamu Tan Sri Vincent Tan apabila berpeluang bercuti dengan menaiki jet peribadi jutawan terkenal itu.

Menerusi entri Instagram, Hairul memuat naik beberapa perkongsian gambar dan video pergi bercuti bersama keluarganya atas undangan jutawan tersebut, dan sekali gus menzahirkan rasa teruja serta menganggap ianya rezeki buat sepasang cahaya mata mereka.

Menerusi laman instagram Hanis Zalikha pula, gelagat anak perempuan kepada pasangan ini iaitu Alisa Aisyah sekali lagi mencvri tumpuan netizen kerana ‘kecomelannya’ tidur di samping Hairul Azreen.

“Penat ya mandi pantai,” kata Hanis Zalikha di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 180k likes dan pelbagai komen dari netizen yang teruja melihat ‘kecomelan’ Alisa Aisyah walaupun ketika tengah tidur.

Komen netizen:

Hairul dan Hanis berkahwin pada Jun 2015 dan dikurniakan sepasang cahaya maya iaitu Yusuf Iskandar, 5, dan Alisa Aisyah, 3.

Sebelum ini, mereka sekeluarga pernah bercuti menaiki kapal layar mewah (superyacht) yang dinamakan Asean Lady milik ahli perniagaan terkenal, Tan Sri Vincent Tan.

Sumber: Instagram Hanis Zalikha

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Nak juga beg Gucci macam papa” – Murid bergaya bawa beg mahal ke sekolah selepas alasan diterima mak ayah!
Next article[VIDEO] Pemuda Mirip Arw4h Abam Dijemput Datang Ke Konti, Reaksi Fad Buat Ramai Mengalirkan Air Mata

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here