Home Petua Tips Pengantin 0KU didukung, Undang seb4k orang ramai

Pengantin 0KU didukung, Undang seb4k orang ramai

69
0

PETALING JAYA – Seb4k apabila seorang wanita orang kelainan upaya (0KU) didukung ahli keluarga dalam majlis perkahwinan beliau.

Menerusi perkongsian video di media sosial oleh pengguna @deklaa96_, video berdurasi 54 saat itu menunjukkan wanita itu didukung lelaki dipercayai ahli keluarga beliau sebelum diserahkan kepada suaminya dalam perarakan sambut menantu.

@deklaa96_ yang juga merupakan adik kepada pengantin lelaki di dalam video terbabit berkongsi bahawa kakak iparnya itu seorang 0KU sejak kecil dan bertemu jodoh dengan abangnya.

“Terima kasih kepada semua yang mendoakan abang dan kakak ipar saya, kakak ipar saya 0KU daripada kecil jodoh abang saya,” katanya.

Video:

Sementara itu, rata-rata pengguna media sosial lain berkongsikan perasaan terharu akan jodoh antara dua mempelai itu sebagai satu perkara yang luar biasa.

“Betul orang cakap perempuan akan menjadi ratu apabila bertemu dengan lelaki yang tepat, tahniah dan semoga diberkati,” kata pengguna sofearosee4.

Komen Netizen:

“Alhamdulilah suami dia terima dengan ikhlas walaupun isteri 0KU, si suami jagalah isteri baik-baik, jangan hampakan dia,” ujar babyshxnee._

“Alhamdulillah, semua dia sedia terima segala kekurangan isteri, susah nak jumpa lelaki macam ni, semoga berbahagia hingga ke jannah,” komen @jienazfar_30.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleBanjir cecah paras leher, peniaga pisang goreng sanggup cari dan cuci semula bekalan dihanyut arus deras
Next articleDidie Alias Dulu Dan Sekarang, “Cantik Weh Dia. Macam Bukan Orang Malaysia”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here