Home Petua Tips Pertama Kali Nyanyi Kesetiaan, Shuib Sepahtu Vir4l- “Suara Dia Dgn Jep Memang...

Pertama Kali Nyanyi Kesetiaan, Shuib Sepahtu Vir4l- “Suara Dia Dgn Jep Memang Padu”

58
0

Rasanya lagu Kesetiaan yang dinyanyikan oleh Allahyarham Siti Sarah pasti tidak asing lagi bagi ramai. Walau bagaimanapun, lagu terbabit kembali menjadi perhatian apabila Shuib dilihat menyanyikan lagu Kesetiaan lalu viral di aplikasi, TikTok.

Menerusi perkongsian di akaun TikTok bernama, itsmemyjaaaa memaparkan Shuib Sepahtu menyanyikan lagu Kesetiaan tersebut yang mana turut pantas mengundang sebak warganet.

Didalam video berkenaan, Shuib dilihat membuat live di ruangan Instagram peribadinya lalu viral apabila dia juga berkata ini merupakan pertama kali dia menyanyikan lagu tersebut.

Malah menerusi rakaman video yang viral ini pula, dapat didengar sedikit nyanyiannya yang dalam pada masa yang sama turut mengundang rasa sebak warganet selepas mendengarkan suara Shuib.

Ada juga diruangan komen turut memuji suara Shuib dan rakan Sepahtu, Jep apabila kedua-dua mereka dikatakan mempunyai suara yang merdu dan padu.

Video Player

Shuib Sepahtu di hantaran tersebut itu bagaimanapun mendapat perhatian ramai selepas dikongsikan rakaman terbabit semula diruangan TikTok disamping tidak hanya viral malah menerima ‘ribuan’ komen ramai.

“Shuib, rekod dan naikkan lagu ni versi lelaki please”

“Dia mula dekat perkataan pertama je aku dah sebak”

“Sedap jugak versi Shuib, boleh record tu”

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous article“Saya teruja Umumkan Koleksi Ini Setelah Berbulan Lamanya Kami Rahsiakan Persiapannya,” – Neelofa
Next articleDulu Bud4k Nak4l- Su4mi TokTi Berterima Kasih Kepada Azizan Osman, Berjaya Ubah Asyraf

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here