Home Petua Tips “Pr4nk member nak tunang” – Rupanya niat baik lelaki ini buat ramai...

“Pr4nk member nak tunang” – Rupanya niat baik lelaki ini buat ramai seb4k.

78
0

Dikurniakan sahabat yang sejati adalah anugerah yang terbaik kepada seseorang. Tidak ramai orang yang mempunyai sahabat yang susah senang bersama kita.

Selalunya sahabat ini bila hendak bertemu atau lepak bersama-sama mereka akan memilih tempat yang mereka boleh makan, bersembang dan bergelak ketawa.

Lain pula yang terjadi apabila seorang lelaki yang teringin menemui kawan-kawannya beramai-ramai tetapi mungkin ada yang tidak mempunyai masa tetapi jika ada kenduri seperti pertunanngan mesti mereka akan hadir.

Begitulah yang terjadi apabila beliau membuat “pr4nk” yang beliau akan melangsungkan pertunangan dan hampir kesemua kawan-kawannya datang untuk meraikannya tetapi sebenarnya hanya sebuah pr4nk.

Video:


Memang terbaik pr4nk itu yer. Menjengah ke ruangan komen pula ramai netizen yang memuji idea bernas yang difikirkan olehnya dan kalau majlis bertunang sudah tentu semua kawan-kawan akan datang.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram iglelakivsperempuan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article“Steady Fazeera” Perkngsian Isteri Fizo Omar Di Instagram Jadi Bu4lan Netizen
Next article“2 minggu sahabat saya cakap dia nak beri hadiah perkahwinan”-Datuk Seri Mahadi dpt hadiah kahwin, sampai dia sendiri pun terk3jut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here