Home Petua Tips Ramai Menanti Kemunculan Abang Viva, Ini Lokasi Terkini Abang Viva

Ramai Menanti Kemunculan Abang Viva, Ini Lokasi Terkini Abang Viva

57
0

Banj1r yang melanda Pantai Timur nampaknya semakin membvruk dan berada di paras membimbangkan. Kemas kini dari mngsa menunjukkan banyak tempat yang telah dinaiki air hingga mngsa terpksa memanjat tempat tinggi untuk menyelamatkan diri.

“Abang Viva tolong kami.”

Susulan banjlr yang semakin membvruk, ramai mngsa dari Pantai Timur mula menyeru nama Unsung Hero Malaysia, Abang Viva yang sebelum ini bergiat aktif membantu mngsa banjlr di Selangor.

“Abang Viva tknak tolong ke?…”

“Abang Viva diseru untuk membantu…”

“Tq info, saya tengah bersiap…”

Susulan banyak video yang menyeru Abang Viva, seorang individu memuat naik tangkap layar perbualan bersama Abang Viva yang mendkwa dirinya bakal datang menhantar pertolongan pada mngsa-mngsa banjlr yang terkesan.

Namun begitu, sehingga kini belum ada lagi kemas kini terbaru dari empunya badan, memberitahu tentang status pertolongan tersebut. Sama-sama kita doakan agar semua mngsa selamat dan dipermudahkan segala urusan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleWanita ini tak tunduk pada s1hir walau bisnes banyak kali h4ncur dan nyaris mufl1s! Dah lali ungkapan ‘kau b0dh tinggal kerja kerajaan’
Next article“Jangan m4rah saya tersingkir kalau tak undi“ -Tuah Adzmi terasa hati ditegur tentang ‘pitching’, kes4l kurang undian peminat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here