Home Viral Ramai orang tak suka nyanyian Aliff Syukri, sekali Ira Kazar masuk komen

Ramai orang tak suka nyanyian Aliff Syukri, sekali Ira Kazar masuk komen

231
0

Ramai orang tak suka nyanyian Aliff Syukri, sekali Ira Kazar masuk komen

Penyanyi nombor satu sekarang Dato’ Sri Siti Nurhaliza atau lebih dikenali dengan gelaran “Tokti” baru baru telah memuat naik sebuah klip video mengenai penyanyi nombor dua di Malaysia.

Penyanyi Nombor Dua Malaysia

Tokti telah ditanyakan soalan mengenai siapakah artis yang merupakan penyanyi nombor dua di Malaysia di hati Tokti. Ini kerana Tokti telah mendapat gelaran sebagai artis nombor satu Malaysia. Tokti mengatakan bahawa Dato’ Aliff Syukri merupakan penyanyi nombor dua Malaysia kerana telah memberikan gelaran artis nombor satu Malaysia kepada dirinya baru-baru ini.

Reaksi Dato’ Aliff Syukri yang teruja apabila diberikan gelaran artis nombor dua Malaysia tersebut telah menghiburkan ramai. Lebih-lebih lagi apabila beliau mula menyanyikan lagu bertajuk Cindai oleh Dato Sri Siti Nurhaliza selepas mendengar berita tersebut.

Komen Ira Kazar

Ira Kazar yang telah tular beberapa bulan ini kerana dek isu bersama suaminya iaitu Syamsul Yusof dan bekas madunya iaitu Puteri Sarah telah memberikan komen terhadap klip video yang telah dimuat naik oleh Dato’ Aliff Syukri tersebut. Respon Ira Kazar tersebut telah meraih tumpuan ramai kerana beliau sudah lama menghilang dan meletakkan akaun Instagram miliknya di dalam mod privasi.

Lihat klip video di bawah:

Sumber: Instagram

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous articleIra Kazar Komen Pada Nyanyian Dato Aliff Syukri, Memang Ramai Yang Terhibur
Next article“Saya terasa hiba dan menangis” luahan Norman Hakim buat ramai tersedu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here