Home Petua Tips “Raya Tahun Lepas Kenangan Terakhir Kita Bersama..” K0ngsi Video Raya Bersama Anak...

“Raya Tahun Lepas Kenangan Terakhir Kita Bersama..” K0ngsi Video Raya Bersama Anak Tahun Lepas, Netizen Suruh Sajat Pulang

47
0

Sebut jer nama Nur Sajat, pasti ramai yang kenal. Usahawan bengkung, dan emas yang berjaya. Beliau merupakan seorang transgender yang menjadi perhatian ramai dengan kontroversi panas.

Beliau dikatakan telah melarikan diri dari pihak JAIS dan p0lis kerana ada beberapa kes yang memaksa beliau untuk ditahan. Beliau juga dikatakan sampai sekarang masih belum ditemui.

Sempena sambutan hari raya aidilfitri beliau telah memuatnaik video dan beberapa keping gambar bersama keluarga dan anak-anaknya. Video yang dikongsi menjadi perhatian.

VIDEO:

“Selamat hari raya sayang.. maaf zahir dan batin.. 😭 buat sahabat sher dan @mokkay_ selamat hari raya sahabatku.. ada jodoh kita jumpa lagi❤️…”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur sajat (@nursajat23)


“Erti berjauhan dengan keluarga Di pagi mulai ini,sangat terkesan pada diri ku😭😭..”

“apa kan daya😣,kebahagian Aku bersama insan paling Aku sayang,paling Aku cinta hanya tinggal kenangan sahaja.,tak sangka kenangan tahun lepas beraya,adalah kenangan terakhir kita berkumpul bersama.. selamat hari raya anak anak ku..hanya dari jauh ucapan ummi pada mu sahaja dapat Di ucapkan.. setelah apa yang terjadi hancur semua nya.. kita tabah menghadapi semua ini..”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur sajat (@nursajat23)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur sajat (@nursajat23)


KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous article“Subhanallah, Alhamdulillah.. Terima Kasih Sayang..” Jep Sepahtu dan Sari Yanti Selamat Timang Cahaya Mata Ketiga
Next articleNina Iskandar ded4h rahsia Brunei mengekang wab4k sampai tiada kes c0vid direk0dkan sejak setahun lalu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here