Home Petua Tips Reedzwan terkejut kubvr bapa hilang, menangis sedih hanya dapat jumpa batu nisan

Reedzwan terkejut kubvr bapa hilang, menangis sedih hanya dapat jumpa batu nisan

91
0

HASRAT penyanyi Reedzwan menziarahi kubvr arw4h bapa di Perak tidak kesampaian apabila kawasan perkubvran tersebut sudah diratakan tanpa pengetahuan ahli keluarga.

Reedzwann atau nama sebenarnya Muhammad Khairol Ridhuan Khairol Husni yang berkongsi perkara tersebut di Instastory masih terkejut dengan apa yang berlaku dan tidak dapat menahan air matanya.

“Aku baru sampai Perak… aku nak tengok kubvr abah. Lepas itu aku tengok kubvr abah dah tak ada. Batu nisan pun mereka susun tepi macam itu saja.

Pihak masjid tak beritahu apa-apa pun… tahu-tahu kubvr abah dah tak ada.

REEDZWANN

PENYANYI

“Kalau mereka nak tambak pun sekurang-kurangnya beritahu ahli keluarga dulu. Ini tak tahu cerita apa-apa, tiba-tiba kubur hilang,” kata Reedzwann.

Bagaimanapun penyanyi berusia 22 tahun ini tidak bercerita lebih lanjut di mana lokasi sebenar tanah perkubvran tersebut.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Adakah Ini Mimpi kecewa pihak masjid yang bertanggungjawab menguruskan kawasan perkubvran itu tidak memaklumkan mengenai perkara tersebut.

Malah, kata Reedzwan dia hanya menemui batu nisan yang dikumpul di tepi tanah perkubvran terbabit.

“Pihak masjid tak beritahu apa-apa pun… tahu-tahu kubur abah dah tak ada. Lepas itu, mereka longgok semua batu nisan dekat tepi,” tulisnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : mStar

Previous articleKeluarga Kamariah bikin kec0h! Mandi jam 4 pagi, rebut seterika perkara biasa… Lebih 120 saudara beraya macam rombongan pengantin
Next articleBeraya Sebagai Ibu Tunggal, Shila Amzah Lega – “Saya Syukur Benda Ni Jadi Sekarang..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here