Home Petua Tips Reen Rahim Nak Jadi Menantu Liza Abdullah! Terkejvt Semua Peng4kuan Reen Rahim

Reen Rahim Nak Jadi Menantu Liza Abdullah! Terkejvt Semua Peng4kuan Reen Rahim

82
0

Pelakon yang cukup sinonim dengan karakter Kak Su dalam salah sebuah drama tempatan, Reen Rahim ini sering sahaja menghiburkan peminat dengan telatah sempoinya. Bukan sahaja cantik, tapi lakonan selambanya kadang-kadang membuatkan penonton tertawa menyaks1kannya.

Malah menerusi sos1al media, Reen Rahim juga selalu membuatkan pengikutnya terhibur dengan pelbagai video menarik. Baru-baru ini satu lagi video yang memaparkan Reen Rahim bersama seorang lagi pelakon senior, Liza Abdullah telah mencvri perhatian ramai.

Dalam rakaman itu kelihatan dua pelakon ini cukup mesra dan bergurau senda. Reen Rahim mahu jadi menantu Liza Abdullah, namun pelakon senior ini memberikan pelbagai ‘nasihat’ sambil bergurau.

Korang saksikan sendiri rakaman gurau senda Reen Rahim ini yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok milik pelakon tersebut sendiri:

Video:

Memang buat hal betullah dua-dua pun! Keletah gurau senda Reen Rahim dengan pelakon otai ini telah meraih lebih 461 ribu tontonan dan 42 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Boleh tanggung mak mertua seumur hidup..Janji suami bagi segalanya pun cukup kan”

“Kelakar la Reen ni..Ngam lak ngan Liza”

“Reen Rahim ni memang kelakar gila manja. Suka sangat bila dia buat gila2”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous article“Ya Allah berkatilah usia Mohd Nadzri…” – Sweetnya Ucapan Ulang Tahun Kel4hiran Jep Sepahtu Daripada Sari Yanti
Next articlePu4s Hati Tengok ‘Kirana’ Mengamvk Dalam Dend4m Seorang Isteri, “Ger4m Betul Nengok Menjadi Sungguh”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here