“Perempuan Yang M4lang Bila Ters4lah Pilih Suami” Bila Wany Hasrita Meluahkan Ini Netizen Tertanya Mengapa Jadi Begitu

Penyanyi Wany Hasrita berkongsi langkah yang diambil untuk meneruskan kehidupan selepas mengharungi fasa putus cinta. Kata Wany, dia tidak lagi mengikuti individu tersebut di media sosial.

“Saya akan ‘unfollow’ dia di media sosial sebab dekat situ akan nampak setiap aktiviti yang dikongsikan.

“Sed1h memang sed1h. Tapi selepas sebulan saya akan okey dan meneruskan kehidupan macam biasa,” katanya.

Dalam pada itu, pelantun lagu Terlalu Memuja menyatakan perkahwinan adalah sebuah perkara yang perlu dititikberatkan.

“Kahwin tu bukan benda kecil.

Untuk golongan wanita dia adalah isu yang besar.

Sebab bila dah kahwin, dia akan jadi hak suami sepenuhnya. Bagi saya, perempuan yang paling m4lang adalah bila dia tersalah pilih suami.  Jadi bila ters4lah pilih suami semuanya berakhir,” katanya lagi.

Perkongsian itu dibuat menerusi sebuah program gaya hidup, Trek Selebriti yang dimuat naik di Youtube Kaki Sembang Studios.

Trek Selebriti yang dihoskan oleh Alif Farhan itu ditayangkan di saluran Astro Ria (104) dan Ria (123).

 

 

View this post on Instagram

 

Assalamualaikum semua … doakan wany & ibu dalam menunaikan ibadah umrah berjalan lancar . Love untuk korang . #wanyhasrita #viralvideos

A post shared by WANI HASRITA (@wany.hasritaa) on

Sumber : gempak

 

Artikel sebelum : Tak Sangka Wany Hasrita Pernah Gagal Dalam Percintaan. Ini Perkongsian Dari Wany Untuk Maju Kehadapan Selepas Putus Cinta.

Wany positif saja.

G4GAL membawa pulang sebarang trofi pada Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH 32) lalu bukan sesuatu yang perlu ditangisi.

Sebaliknya, bekas pemenang Bintang Paling Popular ABPBH 31, Wany Hasrita menganggap ia bukan rezeki.

Paling penting bagi Wani, 27, atau nama sebenarnya Nurshazwany Hasrita Hasbullah adalah perlu sentiasa positif kerana ia kunci kepada kebahagiaan.

“Menang atau k4lah adat pertandingan. Tahun lalu rezeki saya dan tahun ini rezeki orang lain. Mungkin tahun depan rezeki saya semula.

“Mungkin juga tahun ini tak menang sebab ada yang lebih baik untuk saya, Insya-Allah.

Saya percaya, Tuhan ambil sesuatu sebab nak bagi lebih baik, jadi saya positif saja.

“Kalau kita macam ini, pasti akan berasa bahagia saja. Jangan terlalu difikirkan kek4lahan. Sebaiknya kita jalani kerja dan rutin harian seperti biasa,” katanya.

 

 

 

Keayuan Wany Memang Terserlah

Wany yang kini muncul dengan single Belenggu Rindu bersama Datuk Jamal Abdillah berkata, dia tidak meletakkan sebarang harapan ketika menghadiri acara itu.

Menurut Wany, dia tidak mahu lagi kecewa sekiranya tewas seperti yang dilalui pada beberapa acara sebelum ini.
“Saya datang untuk bergembira dan menikmati persembahan. Sebab saya pernah letak harapan tapi tak dapat apa-apa.

Jadi, memang sedih. “Jadi, bermula tahun lepas saya sudah tidak letakkan harapan. Tapi, alhamdulillah, rezeki saya menang. Tahun ini pun saya buat cara sama. Apabila tak menang, tak rasa apa-apa.

“Insya-Allah, tahun depan pun cara sama dan kalau boleh sampai bila-bila,” katanya. Mengulas mengenai kemenangan Mira Filzah sebagai Bintang Paling Popular, Wany menyifatkan pelakon drama Sweet Dreams itu layak.

“Mira layak menang sebab nampak dia banyak produk drama dan filem selain mengacara. Lagipun, setiap orang Tuhan dah tetapkan rezeki dan ini rezeki dia.

 

 

 

Wany Minat Juga Sukan Pemotoran

“Terima kasih peminat, saya tak dapat balas apa yang anda buat.

Macam biasa, ada yang tak tidur sebab undi. Tapi rezeki tak menyebelahi kita.

Tak apa, nanti kita cuba lagi,” katanya. Ditanya adakah selepas ini dia akan mengatur strategi baru dengan terbabit dalam bidang lakonan dan pengacaraan secara serius, Wany berkata, dia mahu fokus kepada nyanyian saja.

“Susah juga peminat nak kena undi banyak. Tapi tengok kalau ada rezeki.

Sekarang ini saya memang nak memberi fokus menyanyi dulu. Menyanyi pun saya masih perlu belajar banyak perkara.

“Kalau ada rezeki lain, kita cuba. Tapi kalau boleh tak nak tambah. Saya buat apa yang termampu,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Mymetro via slambermedia.bbn

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*