Home Petua Tips “S4kit Saya Berbaloi Kalini..”- Sanggup ‘Tahan S4kit’ Utk Kepuasan H4ti, Filem ‘The...

“S4kit Saya Berbaloi Kalini..”- Sanggup ‘Tahan S4kit’ Utk Kepuasan H4ti, Filem ‘The Assistant’ Raih Jualan Tertinggi

74
0

Menerusi satu klip ‘The Assistant’ hasil filem yang dihasilkan oleh seorang pelakon hebat iaitu Hairul Azreen mendapat perhatian ramai apabila jualan tiket pada filem tersebut mendapat jumlah yang tertinggi pada bulan ini kerana filem tersebut ternyata begitu hebat dan berbaloi untuk ditonton.

Klip belakang tabir yang menceritakan keper!tan para pelakon untuk berlakon tanpa menggunakan ‘stunt man’ menjadikan filem tersebut dikatakan seolah olah seperti filem bertaraf Antarabangsa.

Klip yang dikongsikan berkenaan aksi belakang tabir itu mendapat perhatian ramai apabila watak Hairul Azreen yang perlu menemb4k penj4hat ternyata sangat per!t apabila beliau menggunakan senj4ta ‘airs0ft’ dimana beliau menyatkana bahawa senj4ta tersebut sangat automatik sehingga kedua dua tangan beliau terlvka.

Para penonton pada mulanya menganggap tangan beliau yang terluka itu adalah disebabkan ‘makeup’ yang dibuat namun itu merupakan luka yang sangat menyak!tkan ketika melihat secara dekat. Ketika beliau perlu mencuci luk4 tersebut, keper!tan terasa demi menghasilkan sebuah filem yang akan memuaskan hati orang ramai dan beliau tidak kisah jika setiap lvka yang beliau harus terima itu dapat membuat satu kebanggaan kepada Malaysia.

VIDEO;


Filem beliau kalini ada kelainan berbanding filem sebelumnya iaitu Wira da Paskal kerana beliau begitu meletakkan segala em0si dan usaha beliau dalam menghasilkan sebuah filem yang bertaraf antarabangsa.

Semoga filem filem yang dihasilkan oleh ‘film maker’ dari Malaysia dapat dikeluarkan sehingga ke luar negara dan dapat membanggakan nama Malaysia seperti filem ‘The Assistant’ tersebut.

KOMEN NETIZEN;

Sumber:sinetronmalaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous article“Bila Cakap Ibu Balik Dulu, Dia Terus Nangis. Padahal Dia Tengah Tidur,” – Aina Sufia
Next article“Handsome.. Cantik Hidung Dia” – Selepas 7 Hari, Anzalna Nasir Ded4h Wajah & Nama Baby Boy

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here