Home Petua Tips “Sampai Kesudah Dok Betulkan Kopiah…” Kecomelan Jebat Jemaah Sekali Mak Ayah Curl...

“Sampai Kesudah Dok Betulkan Kopiah…” Kecomelan Jebat Jemaah Sekali Mak Ayah Curl Perhatian Netlzen

79
0

Sejak mendirikan rumah tangga kedua pada bulan Mac tahun lalu, Noor Nabila bolah dikatakan sangat menjaga priv4si dan jarang berkongsikan tentang suaminya, Engku Emran. Namun pada semalam, dia tampil memuat naik rakaman mereka sekeluarga termasuklah bersama Jebat Jayden saat sedang menunaikan solat secara berjemaah.

Alhamdulillah Jebat Jayden pandai solat. Dalam klip berdurasi 17 saat ini, kanak-kanak berusia 3 tahun tersebut kelihatan comel apabila kerap membetulkan kopiah putih yang sedang dipakai.

Malahan sepanjang menunaikan ibadah wajib berkenaan, dia berkali-kali memalingkan wajah ke arah ibu ayahnya yang khusyuk solat di sebelah.

Selain asyik betulkan kopiah, Jebat juga terlentang ketika sujud atas lantai. Sama seperti anak-anak kecil lain yang masih naif, Jebat turut bermain-main ketika solat termasuklah tiba-tiba terIentang di atas sejadah ketika waktu sujud. Dikongsikan sejak semalam, video Noor Nabilah ini berjaya meraih lebih 80ribu jumlah tontonan daripada netlzen.

Sampai meniarap…Sampai ke sudah dok betulkan kopiah…Alhamdulillah sejuk hati tengok keluarga ni. Menerusi ruangan komen, rata-rata netiizen benar terhibur melihat kelet4h lucu anak buj4ng Sharnaaz Ahmad ini.

Tldak ketinggalan, mereka turut `sejuk hati’ melihat keluarga kecil tersebut melaksanakan ibadah wajib secara bersama-sama yang mana dapat mengeratkan lagi silaturahim.

Sebelum ini gel4gat jebat juga menarik perhatian,Telatahnya yang bersahaja bila dirakam membuatkan warganet ger4m dengannya. Merupakan anak kepada seorang pelakon Sharnaaz Ahmad, Jebat juga adalah anak saudara kepada selebriti jelita, Neelofa.

Video:

Malah baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Jebat Jayden menyanyi lagu Bangau Oh Bangau telah mencurl perhatian ramai. Lagu popular kanak-kanak ini dinyanyikan oleh si cilik ini dengan lirik dan lagu gaya tersendiri.

Kelet4hnya menyanyikan lagu ini dengan sebutan pel4t dan lirik sesuka hati membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah rakaman Jebat Jayden menyanyi dengan penuh perasaan yang dikongsikan menerusi laman lnstagram bapanya, Sharnaaz Ahmad.

Komen Netizen:

Amboi Jebat, pandai menyanyi ya! Seronok tengok anak kecil ini yang sentiasa gembira dengan caranya tersendiri. Biarpun peIat tapi masih boleh faham apa yang cuba disampaikannya.

Apa-apa pun perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 670 ribu tontonan dan 139 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan tIatah Jebat menyanyi ini dan mninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman tersebut di ruangan komen seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous articleSambut Ulangtahun Keputeraan Ke-49, Ini Biodata Tuanku Zara Yang Ramai Tak Tahu
Next articleDari Pramugari Sampai Ratu Cantik, 3 Bekas Isteri Amy Search Yang Ramai Tak Tahu!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here