Home Petua Tips “Saya Letakkan Diri Sebagai Penonton Biasa,” – Drama Raya Lama Kerap Disiar,...

“Saya Letakkan Diri Sebagai Penonton Biasa,” – Drama Raya Lama Kerap Disiar, Norlia Ghani Syukur Masih Ada Yang Ingat

90
0

“Alhamdulillah… Maknanya kalaulah you all (media) tak promosikan saya, dekat televisyen pun keluarlah. Ini Norlia Ghani, orang masih ingat syukur,” Itu selor0h pelakon senior, Norlia Ghani, 73, selepas ditanya mengenai drama-drama raya lamanya yang kerap ditayangkan di kaca TV setiap kali Syawal.

Menurut Norlia, dia turut sama isi masa menonton drama berkenaan dan pada masa sama cuba kenalpasti apa yang perlu diperbaiki.

“Saya pun perasan cuma kadang-kadang bila ia ditayangkan, saya mesti ketinggalan. tapi bila ada kesempatan untuk menonton, saya suka untuk letakkan diri saya sebagai penonton biasa.

“Maknanya, bila tengok apa sahaja watak yang telah dibawa, saya cuba untuk teliti dan kaji. Itulah yang saya buat, mana yang boleh diperbaiki lagi.

“Sebab saya percaya kadang-kadang tidak sedar dengan diri sebab penonton yang melihat, menilai,” katanya.

Sinonim menerusi watak Joyah menerusi drama era 80-an, Opah, Norlia tidak menafikan ada ketika cucunya akan mengvsiknya setiap kali naskhah lama kembali ditayangkan.

“Dulu kan saya kurus. Mereka (cucu) panggil saya ‘Nanny’. Kata mereka ‘wah itu Nanny lah, Nanny s3ksi’. Mereka meny4kat sebab mereka sedia tahu neneknya seorang pelakon.

‘Pernah juga mereka melawat saya di set penggambaran dan sebagainya,” katanya lagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleAnak G4dis Vanidah Imran Dipuji Cantik, Muka Macam Zahirah Macwilson
Next article“Now She So Clingy With Me, 24 Jam Nak Berkep1t…,” – Sudah 8 Bulan Usianya, Ayda Jebat Kongsi Gelagat Ana Nayla

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here