Home Viral “Saya OK kalau orang panggil saya..” lama berdiam diri Nabil Ahmad pula...

“Saya OK kalau orang panggil saya..” lama berdiam diri Nabil Ahmad pula buat kejutan

201
0

“Saya OK kalau orang panggil saya..” lama berdiam diri Nabil pula buat kejutan

Pengacara All Stars Gegar Vaganza, Nabil Ahmad mengakui bahawa elemen ‘drama’ dalam program tersebut sebagai satu perkara yang paling ditunggu-tunggu oleh penonton.

Nabil pengacara Gegar Vaganza 10

Nabil berkata, Gegar Vaganza (GV) juga merupakan satu-satunya program yang berupaya untuk membuatkan orang ramai bercakap tentangnya selama seminggu sebelum konsert seterusnya berlangsung.

“Drama dalam GV merupakan satu hal yang orang tunggu-tunggu. Dalam ‘terma’ bisnes, saya rasa GV merupakan satu show yang berjaya. Ia buat orang bercakap dan nak tengok serta menunggu konsert yang akan datang.

“Nak dapat satu show yang orang begini, tarik perhatian penonon dari minggu ke minggu… kita patut duduk dalam kategori bersyukur. Apa-apa pun, any publicity is a good publicity,” katanya kepada Gempak.

Dalam pada itu, Nabil tidak menolak jika ada dalam kalangan netizen yang melabelkannya sebagai seorang ‘Pakar Content’.

Dalam satu persembahannya telah menarik perhatian netizen bila Nabil tiba tiba menangis bila menyebut tentang kisah ayah sejurus selepas Liza Hanim menyanyi lagu ayah

Lihat video

“Kita di televisyen perlu bersaing dengan TikTok dan platform media sosial lain. Contohnya, TikTok tampilkan video 15 saat… tempoh tersebut terlalu pantas (untuk disaingi).
“Jadi, saya ok kalau orang panggil saya Pakar Content kalau show seperti GV dapat buat penonton duduk layan dan sembang tentangnya selepas itu,” katanya lagi.

Sumber : astroawani

Previous article“Sila keluar esok” sekali Shila Amzah halau teman wanita adiknya Syafiq
Next article“Terharu saya” sekali Dato Seri Siti Nurhaliza tiba tiba bagi komen pada Kak Lina Pom Pom

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here