Home Petua Tips “Saya Pun Ada Pilihan…”- Kongsi Wajah Anak, Hak Ibu Bapa Masing-Masing

“Saya Pun Ada Pilihan…”- Kongsi Wajah Anak, Hak Ibu Bapa Masing-Masing

73
0

Penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza berpendapat setiap ibu bapa mempunyai hak sama ada hendak berkongsi wajah anak mereka kepada umum atau tidak.

Kata Siti Nurhaliza apa jua pun keputusan yang dilakukan pasti hanya mahu yang terbaik buat anak-anak mereka. “Kalau boleh saya tak mahu mengulas 1su ini.

Tapi bagi saya, itu terpulang kepada ibu bapa masing-masing. “Saya yakin setiap individu tentunya ada alasan mereka yang tersendiri.

Semua orang ada pilihan,” katanya kepada Astro Gempak yang ditemui ketika Rumah Terbuka Universal Music Malaysia, semalam.

Siti Nurhaliza diminta mengulas mengenai segelintir selebriti yang membuat keputusan untuk tidak berkongsi wajah anak mereka kepada umum.

Tambah pelantun lagu Lip Lap Raya itu, sebagai orang luar sepatutnya tidak perlu mempertikaikan keputusan atau hak orang lain.

“Setiap orang ada pilihan. Saya pun ada pilihan saya dan saya hormat pilihan masing-masing,” “Setiap daripada kita tahu apa yang terbaik dan sebab apa sesuatu tindakan itu perlu dibuat. Jadi, tak payah dipertikaikan,” katanya lagi.

Sumber:gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : www.dnq.pw

Previous article“Berk4t Sabar 2 Tahun,” -Bella, Isteri Aliff Irfan Bakal MeI4hirkan B4yi Kemb4r!
Next articleGara-gara video transformasi keluarga, ramai ingat orang lain… Pemuda ini pun macam tak percaya, akui abah dan TikTok beri inspirasi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here