Home Petua Tips “Sayang Muda-Muda Dah Tak Ada Gigi, Isteri Lawa” – Vida Nak Taja...

“Sayang Muda-Muda Dah Tak Ada Gigi, Isteri Lawa” – Vida Nak Taja Yassin Senario Buat Gigi Baru

54
0

Usahawan kosmetik tersohor Datuk Seri Vida menyatakan hasrat untuk menaja kos membuat gigi baharu bintang Gegar Vaganza 8 (GV8), Yassin Anye.

Menerusi komen yang ditulis di hantaran Instagram Gempak pada Sabtu, Vida mahu Yassin lebih yakin dengan memiliki sebaris gigi yang cantik.

“Saya nak taja gigi Yassin. Sayang muda-muda tak ada gigi, isteri lawa. “Saya bukan nak tumpang populariti pun. Yakin, lepas ni Yassin handsome ada gigi penuh,” luah Vida.

Yassin terdahulu mengulas mengenai situasi isterinya yang tular dan menjadi perhatian ramai menerusi akaun TikTok.

Bagaimanapun, hasrat Vida itu mendapat kec4man netizen yang menganggap pelantun lagu I Am Me itu sengaja mahu menumpang kisah Yassin.

“Alang-alang jumpa terus, atau DM. “Boleh DM terus kan Datuk, tak payah bagitahu semua orang kat sini. “Asal ada cerita artis, mulalah masuk daun.

Apo? “DSV kalau pakai braces mesti lepas ni lagi cantik. Tak nampak rahang besar sangat. Macam muda 10 tahun,” saran beberapa pengguna.

Namun, ada juga yang memuji hasrat murni Vida itu. “Datuk sungguh berhati mula, suka membantu dan banyak bersedekah.

Jangan peduli apa orang cakap janji Datuk happy dan semakin kaya. “Hebat Datuk. Inilah cara dan identiti Datuk yang tidak ada pada orang lain.

Adatlah kan. Ada yang suka ada yang tidak,” tulis beberapa warganet lain. GV8 bakal melabuhkan tirai pada malam ini dan enam finalis bakal berentap untuk merebut gelaran juara.

Siapa pilihan anda? Aliff Aziz, Aweera, Azan Scan, Adibah Noor, Suki Low atau Nikki Palikat? GV8 dihoskan oleh Nabil Ahmad dan Jihan Muse dan bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) selama 10 minggu pada setiap hari Ahad, jam 9.00 malam.

Teruskan menonton GV8 yang dibawakan sekali lagi oleh Farm Fresh selaku Penaja Utama, disokong Adabi dan CUCKOO Healthy Home sebagai Penaja Bersama selain Digi selaku Telco Rasmi.

Rangkaian program GV8 akan mula bersiaran secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (124) dan Astro Ria HD (104) serta turut boleh diakses menerusi portal Gempak dan aplikasi Astro Go untuk pilihan yang lebih fleksibel.

Klip sedutan sesi latihan vokal, persediaan dan trivia para peserta dapat ditonton melalui liputan kapsul ‘Kapsul Gegar Vaganza’ yang akan disiarkan pada setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang bermula 15 November.

Bagi yang terlepas untuk menonton, program ‘Kompilasi Kapsul Gegar Vaganza S8’ akan disiarkan khas pada setiap hari Sabtu, jam 7.00 malam mulai 20 November 2021.

Untuk pengisian di platform digital, program ‘Gegar Vaganza Live Plus’ akan disiarkan secara serentak di www.gempak.com/gegarvaganza ketika berlangsungnya konsert mingguan ‘GV8’ bermula 21 November 2021.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article10 BFF bergeg4s balik kampung, mahu iring sahabat y4tim pi4tu pulang ke negeri ab4di – “Kami dah janji susah senang sampai m44ti”
Next articleTak nak berhutang, kos kahwin pasangan ini hanya RM2,000… tanpa songket atau lace tetap terserlah seri pengantin! – “Mak ayah sanggup turunkan harga hantaran”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here