Home Petua Tips ‘Sungguh Sayu’ Demi keselamatan, jururawat hanya mampu tatap anak dari jauh lepas...

‘Sungguh Sayu’ Demi keselamatan, jururawat hanya mampu tatap anak dari jauh lepas 5 hari tak jumpa

193
0

Bukan satu tugas mudah, para barisan hadapan khususnya terdiri daripada petugas kesihatan setiap hari perlu mengerah tenaga untuk berperang dengan v1rus pembvnuh C0v-19.

Demi tugas terhadap negara dan masyarakat, mereka terpaksa berkorban dengan meninggalkan dan berjauhan dengan keluarga masing-masing demi memastikan keselamatan mereka terjamin.

Begitulah juga dengan seorang jururawat wanita yang bertugas di Hospital Sungai Buloh, apabila terpaksa melihat anaknya yang masih lagi daripada jauh sebagai pengubat rindu.

Jadi la dapat lepas rindu dekat anak

Menerusi muat naik di Facebook suami jururawat tersebut dengan nama akaun, Mohamad Azwan, jika sebelum ini hanyalah melihat pengalaman orang lain, namun kali ini situasi tersebut berlaku dalam keluarganya sendiri.

 

sebelum ni tengok orang post je..harini jadi depan mata..lepas 5 hari ibu tak dpt tengok anak sbb kena bertugas kt…
Posted by Mohamad Azwan on Monday, March 23, 2020

Hati ibu mana yang tidak meruntun, apabila anak yang ketika itu masih memerlukan perhatian dan belaian ini kini hanya mampu ditatap dari jauh sahaja.

Marilah kita semua berdoa agar segera reda v1rus ini, dapatlah para kakitangan bertemu dengan keluarga masing-masing semula.

Komen Komen Netizen

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

 

Kredit : ohmymedia

Sumber : M0hamad Azwan

Previous articleTangguh bayaran pinjaman bank babitkan RM100 bilion – PM
Next articleAda Ubat Untuk Rawat C0v 19 Dari Jepun Dan China Tp KP Dr Noor Hisham Abdullah Belum Tentukan Lagi,Rupanya Ada Sebab

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here