Home Petua Tips “Sebab Dia Adik Sam..”- Punca Semangat Berlakon ‘7HM3’ Dgn Siti Saleha, Shukri...

“Sebab Dia Adik Sam..”- Punca Semangat Berlakon ‘7HM3’ Dgn Siti Saleha, Shukri Yahya Nampak Cerminan Artis Kegemaran

97
0

Menerusi satu klip yang telah lama dikongsikan di laman sosial kini menjadi perhatian ramai kerana para peminat tidak sangka bahawa kenyataan yang diberikan oleh Syukri Yahya di Youtube Siti Saleha suatu ketika dahulu.

Klip tersebut menjadi viral kerana para peminat tidak menyangka bahawa pelakon wanita itu ternyata artis kegemaran Syukri Yahya iaitu Sam Bunkface. Hal ini diketahui umum apabila beliau dikatakan sering menyakat Siti Saleha di set dengan lagu Sam Bunkface yang merupakan abang kepada Siti Saleha.

Setelah sekian lama berlakon bersama dalam drama bersiri ‘7 Hari Mencintaiku’ selama 3 musim, mereka seolah olah berkawan rapat dan kelihatan begitu akrab sehingga mampu mendapat satu ‘chemistry’ yang mantap dalam lakonan.

Klip tersebut dikatakan hasil temu bual antara Siti Saleha dan Shukri Yahya yang sangat melucukn dan membuatkan ramai peminat ketawa geli hati dengan gelagat mereka yang bersahaja itu.

Ketika Syukri Yahya disoal akan nama penuh Siti Saleha, beliau terus tersasul menyebut nama abang Siti Saleha kerana begitu meminati penyanyi tersebut.

Hal ini membuatkan rami tertanya tanya dan hal ini tersingkap apabila begitu suka menyanyikan lagu abang kepada temannya itu dan sering melihat wajah Siti Saleh yang persis dengan Sam Bunkface.

Video:

Ketika ditebu bual dan disoal dengan perkara tersebut, reaksi Siti Saleha yang seperti mengerti bahawa rakan artisnya itu begitu fanatik dnegan abangnya hanya mampu tergelak tidak henti.

Walalpun begitu, kenyataan Shukri Yahya mengejutkan ramai pihak apabila tidak ramai yang tahu bahawa Siti Saleha mempunyai seorang abang yang merupakan artis terkenal juga iaitu Sam Bunkface.

Setelah diteliti secara dekat, memang benar mereka merupakan adik beradik yang saling menyayangi. Gelagat Shukri Yahya ketika menyakat temannya itu banyak dikongsikan di sosial media dengan hanya memainkan lagu milik Sam Bunkface sahaja.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: sinetronmalaya

Previous articleLebih sebulan tak jumpa anak, Shuk buat kejvtan untuk mereka
Next articleZiana Zain tak berani tutup pintu hati, Takut ada jodoh di masa hadapan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here